امضای «توافق نامه همکاری» بین «وزارت آموزش و پرورش» و «بنیاد فرهنگی البرز»

تهران (پانا) - با حضور «معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش» و «مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز»، «توافق نامه همکاری» بین «وزارت آموزش و پرورش» و «بنیاد فرهنگی البرز» به امضای طرفین رسید.

کد مطلب: ۱۱۹۴۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد
امضای «توافق نامه همکاری» بین «وزارت آموزش و پرورش» و «بنیاد فرهنگی البرز»

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در راستای «تحقق هدف ۹سند تحول بنیادین»، مبنی بر جلب مشارکت ارگان سهیم و مؤثر و بخش عمومی و غیردولتی در تعلیم و تربیت رسمی عمومی و همچنین شناسایی و تشویق دانش آموزان مستعد و کوشا، توافق نامه همکاری بین وزارت آموزش و پرورش و بنیاد فرهنگی البرز به امضای علیرضا کمرئی و حیدر ارشدی رسید.

بر این اساس؛ «شناسایی دانش آموزان مستعد و برتر در حوزه های علمی، پژوهشی و مهارتی» و «تشویق آن ها از طریق اعطای جایزه بنیاد البرز در قالب هدایای مادی و معنوی به دانش آموزان برگزیده»، موضوع این «توافق نامه» است.

بر اساس این توافق نامه؛ «ترویج فرهنگ علم آموزی و تجلیل از مقام علم و عالمان»، «ایجاد انگیزه در دانش آموزان برای تلاش بیشتر در زمینه اعتلای علمی و فرهنگی کشور» و «آشنایی دانش آموزان با سنت حسنه وقف و آثار آن در جامعه» از اهداف این توافق نامه است.

«شناسایی دانش آموزان واجد شرایط»، «معرفی جایزه بنیاد البرز» به دانش آموزان، «اطلاع رسانی و ارائه فراخوان و ثبت نام دانش آموزان»، «تشکیل کمیته همکاری مشترک» و ... از جمله «تعهدات آموزش و پرورش» در این توافق نامه است.

همچنین؛ «پرهیز از فعالیت های انتفاعی و تبلیغات اقتصادی»، «پشتیبانی از سامانه ارتباطی» و« ثبت نام از دانش آموزان داوطلب»، «تامین جوایز دانش آموزان» و ... از جمله «تعهدات بنیاد فرهنگی البرز» در این توافق نامه است.

شایان ذکر است؛ مدت اجرای این توافق نامه« ۴سال» است و در صورت توافق طرفین «قابل تمدید» است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار