چهارمین دوره مجری گری منطقه ۱۵ برگزار شد

تهران(پانا)- مسابقات مجری گری منطقه ۱۵ در سطح استاندارد و با حضور داوران شبکه های تلویزیونی و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در کانون فرهنگی تربیتی شهید مطهری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۴۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد
چهارمین دوره مجری گری منطقه ۱۵ برگزار شد

کانون فرهنگی تربیتی شهید مطهری در زمینه‌های هنری، فرهنگی، تربیتی، ورزشی و... همچون سال‌های گذشته، برای رشد استعدادهای نهفته دانش آموزان از هیچ کاری دریغ نمی کند.
یکی از کارهایی که در زمینه فرهنگی، هنری در این مجموعه انجام شد، برگزاری جشنواره مجری گری بوده که با استقبال دانش آموزان با استعداد منطقه ۱۵ مواجه شد.

تاکنون سه دوره، جشنواره مجری گری برگزار شده است، اما با آمدن ویروس منحوس کرونا و با توجه به فضای مجازی و عدم حضور دانش آموزان به کانون، مدیر کانون؛ طالش پور بر آن شد که چهارهمین دوره جشنواره مجری گری را به صورت مجازی برگزار کند.

اما چهارمین دوره جشنواره مجری گری به شکلی نوین ازقبل از ماه مبارک رمضان با شرکت ۴۰۰ نفر دانش آموز علاقه مند این رشته و با داوری« سیدجلال قوامی» و«خانم غنی زاده» شروع به کار کرد و تعداد شصت نفر به فینال راه پیداکردند.

در مرحله نهایی چون حال و هوای فضای کرونا بهتر شد و با توجه به‌ رعایت پروتکل های بهداشتی؛ فینال به صورت حضوری برگزار شد و با مدیریت طالش پور جهت رعایت کامل موارد بهداشتی، بچه ها به گروه های هشت نفره تقسیم بندی شده و در سه روز این مسابقات برگزار شد.

در نهایت مشخص شد که هر گروهی در روزی معین برای مرحله پایانی با رعایت پروتکل های بهداشتی به کانون مراجعه کند و تاریخ شروع جشنواره در جلسه ای که با حضور، طالشی؛ مدیر کانون، غنی زاده؛ معاونت کانون شهید مطهری و جمعی از همکاران برگزار شد، مشخص و به بچه‌ها اطلاع رسانی شد.

«داوران چهارمین دوره جشنواره مجری گری»:
۱) حمید شفق؛ مجری شبکه دو شبهای روشن
۲) مصطفی امیری؛ مجری شبکه کیش

۳) یعقوبی داور دانش آموز« امیر مهدی طالش پور»

لازم به ذکر است، داوران بعد از هر اجرایی نکات بسیار کلیدی را به بچه ها تذکر دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار