همزمان با دهه‌کرامت کمک‌های مومنانه در کوهبنان اجرا شد

کرمان(پانا) - همزمان با دهه کرامت و آغاز هفته قوه قضاییه چهاردهمین مرحله کمک‌های مومنانه در قالب طرح شهید سلیمانی در کوهبنان اجرا خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۹۴۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد
همزمان با دهه‌کرامت کمک‌های مومنانه در کوهبنان اجرا شد

این مراسم با حضور رئیس دفتر امام جمعه، ریاست دادگستری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده انتظامی کوهبنان و خبرنگاران برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان در حاشیه این مراسم گفت: در این مرحله از کمک های مومنانه ۱۱۳ سبد کالای معیشتی که ارزش هر سبد حدود پانصد هزار تومان است، بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع خواهد شد.

روح الله ابراهیمی تاکید کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا و با عنایت به منویات مقام معظم رهبری کمک های مومنانه رنگ و بوی خاصی به خود گرفت و این مهم منسجم تر و منظم تر انجام شد .

وی بیان کرد: طی دو سال گذشته با همکاری دفتر امام جمعه، کمیته امداد حضرت امام (ره) و خیریه ها در راستای توزیع سبد کالا، کمک هزینه درمان و اجاره مسکن، ساخت منازل مسکونی نیازمندان، تهیه جهیزیه، گازکشی منازل و ...کارهای بسیار خوبی صورت گرفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان ابراز کرد: توزیع نان صلواتی، توزیع غذای گرم، پوشاک و آرد، توزیع بسته های لوازم التحریر، توزیع ماسک و بسته های بهداشتی و... نیز در چند مرحله در ایام کرونا در شهرستان انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان با همکاری حوزه بسیج خواهران کوثر کوهبنان و خیرین چند مراسم عقد در حرم مطهر شهدای گمنام و بقاع متبرکه شهرستان برگزار شده است.

در ادامه رئیس دادگستری کوهبنان ضمن تبریک دهه کرامت و هفته قوه قضاییه گفت: هفته قوه قضاییه یادآور شخصیتی است که حضرت امام (ره) در مورد وی فرمودند: شهید بهشتی مظلوم‌ زیست و مظلوم مرد در حالی که خار چشم‌دشمنان بود.

وی ادامه داد: به قدری دشمنان و بدخواهان از وجود شهید بهشتی هراس داشتند که تصمیم گرفتند ایشان را به شهادت برسانند که در نهایت این سید جلیل القدر که عارفی به تمام‌ معنا بود را با شهادت به آرزوی دیرینه اش رساندند تا با خون‌ پاک ایشان اسلام و انقلاب اسلامی بیمه شود.

وی خاطرنشان کرد: شهید بهشتی مظهر ولایت مداری، نظم‌، تقوا، وقت شناسی، خوش بینی، ابتکار و نوآوری، اخلاق حسنه، بینش، آینده نگری و...بود که در دل های همگان جای گرفت و با شهادت در تاریخ ماندگار شد.

میرزایی بیان کرد: قوه قضاییه یکی از ارکان مهم نظام اسلامی است و دادگستری ها و دادگاه ها با جان ،مال و آبروی مردم سروکار دارند. در واقع قوه قضاییه برای تحقق امنیت و سلامت جامعه با همه دستگاه های اجرایی، نظامی و انتظامی، نظارتی و اطلاعاتی همکاری نزدیک دارد.

وی گلباران قبور مطهر شهیدان، نشست با جوانان، دیدار با خانواده معزز شهیدان، دیدار با ائمه جمعه شهرستان و سخنرانی امام جمعه در جمع کارکنان دادگستری را از مهمترین برنامه های هفته قوه قضاییه در کوهبنان عنوان کرد.

خبرنگار: علی اصغر نامجو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار