معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

آموزش۱۳ طرح کلاس درس تربیت بدنی و مدرسه پویا در دوره تربیت مدرس کلاس درس تربیت بدنی

تهران (پانا) - اختتامیه اولین دوره آموزش مدرس کلاس درس تربیت‌بدنی با حضور معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۴۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد
آموزش۱۳ طرح کلاس درس تربیت بدنی و مدرسه پویا در دوره تربیت مدرس کلاس درس تربیت بدنی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، این دوره آموزشی که به مدت دو روز به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان برگزار شد، با حضور الهه حسن پور معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خاتمه یافت.

حسن پور در این مراسم ضمن قدردانی از مدرسین دوره و نمایندگان مناطق ۲۱ گانه شهرستان‌های استان تهران، این طرح استانی را بسیار مهم و ارزشمند دانست و گفت: این طرح به منظور تربیت مدرس جهت آموزش ۱۳ طرح آموزشی کلاس درس تربیت‌بدنی که به همت اساتید دانشگاهی و اداره کل تهیه شده به دبیران تربیت‌بدنی و آموزگاران پایه در تمام مناطق ۲۱ گانه شهرستان‌های تهران اجرا شده است.

او بیان کرد: اهمیت آموزش تربیت‌بدنی در مدارس با رویکرد سواد حرکتی و مهارت‌های بنیادین در دانش‌آموزان نیازمند تغییرات در نحوه آموزش و بازی‌های ورزشی با تجهیزات و معیارهای به روز است.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران افزود: مدرسان آموزش دیده باید دوره‌های آموزش این ۱۳ طرح آموزشی کلاس درس تربیت‌بدنی را در در دو مرحله و در دو گروه ویژه کلیه معلمین تربیت‌بدنی و آموزگاران پایه در تمام مناطق برگزار کنند تا سال تحصیلی جدید به دانش‌آموزان انتقال یابد و در ارتقاء سواد حرکتی دانش‌آموزان تاثیر بسزایی داشته باشید.

حسن پور، نوید بازآموزی این دوره توانمندسازی در شهریور ماه را به نمایندگان مناطق داد و برای ایشان در امر انتقال و آموزش این مفاهیم آروزی موفقیت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار