سرگروه‌های آموزشی پیش قراولان آموزش در ایام کرونایی هستند

ارومیه (پانا)- مدیر کل آموز ش و پرورش آذربایجان‌غربی اعلام کرد سرگروه‌های آموزشی در ایام پر التهاب کرونایی پیش قراولان آموزش در استان بوده و هستند.

کد مطلب: ۱۱۹۴۵۳۰
لینک کوتاه کپی شد
سرگروه‌های آموزشی پیش قراولان آموزش در ایام کرونایی هستند

مهین منافی روز سه شنبه در آیین تجلیل از سرگروه‌های آموزشی استان در ارومیه با تبریک میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت امام رضا، افزود: معلمان در ایام کرونایی با ایثار خود توانستند پرچم آموزش را افراشته نگه دارند.

وی اضافه کرد: داشتن برنامه های انگیزشی و تشویقی برای معلمان در ایام هفته و نیز برای دانش آموزان می تواند کمک شایسته ای به پیشبرد اهداف آموزشی با کیفیت بالا منجر شود.

منافی با بیان اینکه در صورت تکمیل فرایند واکسیناسیون معلمان و دانش آموزان آموزشها از سال آتی حضوری خواهد بود گفت: فعالیت معلمان و سرگروه ها در این ایام پر از فراز و نشیب بسیار مطلوب بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی ادامه داد: هم اکنون دبیرخانه جغرافیا در این استان بسیار فعال است و خواهان ادامه فعالیت همکاران در این دبیرخانه با جدیت و پشتکار هستیم.

وی افزود: در صورتیکه همکاران دارای تیمهای منسجم و نیز علاقمندی به دایر کردن سایر دبیرخانه ها باشند می توانند پیشنهادات و اعلام آمادگی خود را برای فعالیت اعلام کنند تا پیگیری کنیم.

در این آیین از سرگروه‌های آموزشی و داوران مسابقات علوم آزمایشگاهی تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار