آغاز خوداظهاری کنکوری‌های مبتلا به کرونا از امروز

تهران (پانا) - مهلت تکمیل فرم خوداظهاری داوطلبان کنکور مبتلا به کرونا از امروز یکشنبه 30 خردادماه و همچنین مهلت تکمیل فرم خوداظهاری سایر داوطلبان نیز از فردا آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۹۳۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
آغاز خوداظهاری کنکوری‌های مبتلا به کرونا از امروز

سازمان سنجش آموزش کشور به منظور ارائه خدمات به آن دسته از متقاضیان آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کرده است.

بر این اساس متقاضیانی که علایم بیماری آنها از تاریخ 24 خردادماه به‌صورت قطعی تأیید شده، لازم است از امروز یکشنبه 30 خردادماه تا روز سه‌شنبه 1 تیرماه با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان (بخش آزمون سراسری) فرم خوداظهاری را تکمیل کرده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تأییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند. متقاضیانی که این فرم را تکمیل نمایند براساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از سایر متقاضیان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستان‌های تعیین شده صرفاً در شهرهای محل آزمون به همراه سایر متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

تکمیل فرم خوداظهاری ویژه همه متقاضیان آزمون

متقاضیان آزمون سراسری سال 1400 نیز می‌توانند از فردا دوشنبه 31 خردادماه به سامانه خودارزیابی بیماری کرونا به آدرس https://salamat.gov.ir مراجعه و برای تکمیل فرم خوداظهاری اقدام کنند.

*اطلاعات متقاضیان در سامانه مذکور نزد وزارت بهداشت محفوظ است.

شروع فرآیند برگزاری آزمون صبح‌­ها راس‌ ساعت‌ 8:00 (هشت) آغاز می‌شود و درِ حوزه­­‌های امتحانی رأس‌ ساعت‌ 7:30 (هفت و سی) صبح بسته خواهد شد.

آزمون عمومی و اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ در روزهای ۹ تا ۱۲ تیرماه ۱۴۰۰ در ۴۱۴ شهرستان و بخش مختلف کشور برگزار خواهد شد.

آزمون گروه آزمایشی هنر صبح چهارشنبه ۹ تیر، آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی صبح پنجشنبه ۱۰ تیر، آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی صبح پنجشنبه ۱۰ تیر، آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه ۱۱ تیر و آزمون گروه آزمایشی زبان‌های خارجی صبح شنبه ۱۲ تیر برگزار می‌شود.

کارت‌های شرکت در آزمون همه متقاضیان به همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز یکشنبه ۴ تیرماه ۱۴۰۰ تا روز سه‌شنبه ۸ تیرماه ۱۴۰۰ برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار