فرزاد آشوبی در گفت‌وگو با پانا

پرسپولیس با ترکیب اصلی به سوپر جام می‌رود؛ این جام انگیزه تیم را بالا می‌برد

اسکووچیچ می‌تواند روزهای بزرگی را برای فوتبال ایران رقم بزند

تهران (پانا) - هافبک اسبق پرسپولیس معتقد است حساسیت دیدار سوپر جام باعث خواهد شد تا یحیی گل محمدی تیم اصلی خود را به دیدار با تراکتور تبریز بفرستد تا یک جام دیگر را به کلکسیون پرسپولیس اضافه کند.

کد مطلب: ۱۱۹۳۹۱۰
لینک کوتاه کپی شد
پرسپولیس با ترکیب اصلی به سوپر جام می‌رود؛ این جام انگیزه تیم را بالا می‌برد

فرزاد آشوبی در گفت‌وگو با پانا، درباره بازی سوپرجام بین پرسپولیس و تراکتور که عصر امروز در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، گفت: « هر دو تیم با توجه به شرایطی که دارند می‌توانند بهترین بازی خود را به نمایش بگذارند، در ترکیب هر دو تیم بازیکنان قابل قبولی حضور دارند. به نظرم اگر تعدد بازیکنان پرسپولیس در تیم ملی باعث ناهماهنگی آنها نشود، این تیم شانس بیشتری برای موفقیت دارد. »

وی ادامه داد: « فکر می‌کنم با توجه به حساسیت بازی ملی‌پوشان در ترکیب پرسپولیس قرار بگیرند، البته این موضوع به نیاز تیم هم بستگی دارد و اینکه کادر فنی با توجه به شرایط بازی و حضور بازیکنان در منطقه از تمام داشته‌های تیم استفاده کند یا خیر. اما فکر می‌کنم اهمیت این بازی کادر فنی پرسپولیس را مجاب کند که از ملی‌پوشان در ترکیب ثابت تیم استفاده کند. »

پیشکسوت پرسپولیس عنوان کرد: « سوپر جام یک بازی مهم و جذاب در تمام دنیا محسوب می‌شود و بازیکنان و انگیزه خاص خودشان را دارند و در صورت موفقیت یک جام به افتخارات باشگاه اضافه می‌شود. البته به نظرم نتیجه این بازی روی عملکرد تیم‌ها در لیگ برتر تاثیر نمی‌گذارد به خصوص برای تیم پرسپولیس که شرایط خاص خودش را دارد و برای هر بازی برنامه و استراتژی مخصوص دارند، اما موفقیت در سوپرجام به لحاظ روحی روانی انگیزه بازیکنان را بالا می‌برد در موفقیت تیم کمک می‌کند. »

هافبک اسبق پرسپولیس در مورد نقطه قوت تیم یحیی گل محمدی اظهار کرد: « به نظرم خط هافبک پرسپولیس نقطه قوت این تیم است، در این بازی پرسپولیس کمال کامیابی‌نیا را در اختیار ندارد اما حضور بازیکنانی مثل میلاد سرلک و احمد نوراللهی نقطه قوت برای تیم خواهد بود و با نوع بازی که آنها دارند به پرسپولیس کمک می‌کنند. تیم پرسپولیس در تمام نقاط زمین بازیکنانی خوبی در اختیار دارد و تیم باکیفیتی است، بازیکنی مثل محمد حسین کنعانی‌زادگان در منامه نشان داد یکی از ارکان موفقیت و صعود تیم ملی بود، من معتقدم همه بازیکنان پرسپولیس در هر پستی می‌توانند موفق عمل کنند.»

وی در ادامه به قرعه‌کشی جام حذفی و دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس اشاره کرد و گفت: « دربی زودهنگام بین این دو تیم می‌تواند خیلی جذاب باشد، البته صحبت کردن در مورد آن زود است اما معتقدم با توجه به جذابیت و حساسیت دیدارهای دو تیم پرسپولیس و استقلال، دیدارهای قبل از این مسابقه می تواند روی نتیجه تیم تاثیرگذار باشد.»

آشوبی در مورد عملکرد دراگان اسکووچیچ تیم ملی فوتبال کشورمان و شایعات پیرامون پایان همکاری با این سرمربی کروات اظهار کرد: « من فکر می‌کنم با نتایجی که اسکوچیچ برای تیم ملی کشورمان به دست آمد او باید حفظ شود البته همه کاری که انجام شد تنها معطوف به او نیست اما نقش این سرمربی در موفقیت تیم خیلی پررنگ بوده است، چهار بازی و چهار برد در مسابقه‌ای که میزبان نبودیم و شرایط خاص خودش را داشت، به نظرم کار بزرگی بود. او می‌تواند روزهای بزرگی برای تیم ملی رقم بزند، تیم ملی در شرایطی که بازی تدارکاتی نداشت به این مسابقات اعزام شد و با نتیجه‌ای که کسب کرد سرمربی تیم شایسته احترام است. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار