برگزاری سلسله جلسات آموزشی مسئولین پایگاه‌های سنجش شهرستان‌های استان تهران

تهران (پانا) - جلسات آموزشی مسئولان پایگاه‌های سنجش شهرستان‌های استان تهران در سالن آیت الله رفسنجانی (ره) اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۳۸۳۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری سلسله جلسات آموزشی مسئولین پایگاه‌های سنجش شهرستان‌های استان تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، عبدالرضا دژن رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره کل شهرستان‌های استان تهران از برگزاری جلسات آموزش مسئولان پایگاه‌های سنجش استان در مورخه 24 لغایت 29 خردادماه در محل سالن آیت‌الله رفسنجانی (ره) خبر داد.

او گفت: در اجرای برنامه سنجش سال ۱۴۰۰ دو مسئله حائز اهمیت نیروی انسانی و تجهیزات هستند، در صورتی مجموعه به اهداف تعیین شده خواهد رسید که هر دو مؤلفه از کیفیت خوبی برخوردار باشند، مسئولان حساسیت ویژه داشته و همگام با سایر عوامل اجرایی سنجش در کاهش نواقص احتمالی موجود تلاش کنند.

دژن افزود: عوامل اجرایی پایگاه‌های تخصصی از هرگونه برچسب زنی به نوآموزان خودداری نموده و فقط روند درست و قانونی غربالگری را براساس شرح وظایف محوله اجرا نمایند. در این پایگاه‌ها وضعیت آمادگی جسمانی، سلامت بینایی، شنوایی و وضعیت توان یادگیری نوآموزان سنجیده می‌شود و در نهایت آمادگی آنان برای آموزش‌پذیری در دوره دبستان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

در این سلسله جلسات کارشناس مسئول سنجش، کارشناس آماربرنامه سنجش، کارشناس مالی و کارشناس سنجش و تشخیص استان در خصوص کار با سامانه سنجش و کاربرگ‌های ارجاعات و سایر وظایف نیروهای مسئول و منشی پایگاه، کاربرگ‌های مالی سنجش و مدیریت مالی سامانه، نظارت مسئولان پایگاه بر کار سایر عوامل اجرایی نکات مهم را بیان کردند .

در این برنامه کارشناس آمار سنجش ،آموزش کار با سامانه و ثبت اطلاعات نو‌آموزان را به صورت کارگاهی به مسئولان پایگاه‌ها آموزش دادند .

هزینه سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان در سال جاری مبلغ 50 هزار تومان است که در پایگاه سنجش توسط دستگاه pos از اولیاء دریافت می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار