آغاز رأی‌گیری انتخابات ریاست‌جمهوری در خراسان جنوبی

بیرجند (پانا)- استاندار خراسان جنوبی با توجه به آغاز رأی‌گیری انتخابات ریاست‌جمهوری در خراسان جنوبی خبر داد و گفت فرایند رأی‌گیری انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، ساعت ۷ صبح امروز در خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۹۳۳۶۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز رأی‌گیری انتخابات ریاست‌جمهوری در خراسان جنوبی

حمید ملانوری استاندار خراسان جنوبی گفت: فرایند رأی‌گیری انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، ساعت ۷ صبح امروز در خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

ملانوری به افزایش ۱۵ درصدی شعب اخذ رأی در استان اشاره کرد و گفت: این افزایش به منظور رعایت هر چه بهتر دستورالعمل های بهداشتی و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا صورت گرفته است.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه انتخابات یک آزمون بزرگ برای ملت ایران است، تصریح کرد: ۷ هزار و ۴۴۳ رأی اولی در خراسان جنوبی، امروز برای اولین بار در تعیین سرنوشت کشور مشارکت می کنند.

او افزود: هزار و ۲۴ شعبه اخذ رأی در استان آرای مردم را دریافت می کنند.

او با اشاره به این که شعب اخذ رأی استان به لحاظ خطوط ارتباطی در پوشش کامل قرار دارند ادامه داد: تجهیرات لازم اعم از صندوق های اخذ رأی و تعرفه ها به تعداد کافی و حتی مازاد بر نیاز در تمامی شهرستان های استان توزیع شده است.

ملانوری با اشاره به این که روز اخذ رأی به لحاظ قانونی یک روز تعطیل است گفت: در دوره های قبلی انتخابات، زمان رأی گیری ۱۰ ساعت بوده که در این دوره می توان طبق قانون در مکان هایی که نیاز است زمان رأی گیری را افزایش داد.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: در صورتی که تعداد مراجعه کنندگان برای رأی دهی زیاد باشد، شعب اخذ رأی می توانند تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه فعال باشند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار