دیدار نمایندگان تشکل های دانش آموزی با امام جمعه شهرکرد

شهرکرد (پانا) - همزمان با ایام انتخابات 1400 جمعی از نمایندگان تشکل های دانش آموزی با نماینده ولی فقیه دیدار کردند.

کد مطلب: ۱۱۹۳۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد
دیدار نمایندگان تشکل های دانش آموزی با امام جمعه شهرکرد

در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جلسه ای با موضوع بصیرت افزایی برای جوانان و رای اولی ها با حضور نمایندگان تشکلات دانش آموزی در دفتر حجت الاسلام و المسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، و امام جمعه شهرکرد برگزار شد.

این جلسه با حضور پرشور نمایندگان تشکل های دانش آموزی از جمله خبرگزاری پانا، مجلس دانش آموزی، بسیج دانش آموزی و اتحادیه انجمن های اسلامی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزارشد.

در ابتدای جلسه چند نفر از دانش آموزان مطالب خود را در خصوص مشارکت رای اولی ها در انتخابات 1400بیان کردند.

در ادامه امام جمعه شهرکرد، ضمن خیر مقدم به دانش آموزان، آغاز رشد سیاسی دانش آموزان و فرارسیدن جشن تکلیف سیاسی آنان را تبریک گفت و از این موضوع ابراز خرسندی کرد.

وی افزود: خوشحالیم که در جمع دانش آموزان فهیم و خلاق هستیم و خداوند متعال برکاتش را شامل حال جلساتی می کند که در آن جوانان پرشوری همچون شما شرکت می کنند.
او ضمن تشکر از کلیه کسانی که این برنامه را ترتیب داده اند، گفت: « در آستانه وقوع مهمترین موضوع در کشور هستیم، امری که یک روز، اتفاق می افتد اما برکات چندین و چند ساله کشوری و منطقه‌ای را بحول قوه الهی خواهد داشت.»
نکونام ادامه داد: «در این جمع تعداد زیادی از دانش آموزان رای اولی هستند که ان شاالله رای خواهند داد اما کسانی هم که به سن رای دادن نرسیده اند با تشویق خانواده می توانند در انتخابات سهم داشته باشند.»
نماینده ی ولی فقیه ضمن اشاره به این موضوع که مهمترین معروف در عرصه کنونی نظام جمهوری اسلامی است و حتی نماز هم به اهمیت این معروف نمی رسد، افزود: مشکلات را بعضی بی تدبیری ها بوجود آورده است؛ اما خوشبختانه انتخابات دیگری نیز هست و فقط انتخاب درست می‌تواند وضع موجود را به نحو مطلوب تغییر دهد.
پس از آن، فرحنازقائد امینی مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال وبختیاری ضمن تقدیر و تشکر از نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد از فهم و درک بالای دانش آموزان و بینش صحیح سیاسی رای اولی ها ابراز خرسندی کرد.

وی همچنین خطاب به دانش آموزان گفت: یکی از اهداف مهم آموزش و پرورش تربیت دانش آموز مطالبه گر است. دانش آموزان ما باید افرادی مطالبه گر باشند اما اگرمطالبه گری با مسئوایت پذیری همراه باشد، قطعاً وضعیت در کلیه زمینه ها در کشور بهتر خواهد شد.

خبرنگار پانا ؛ محمد صالح نکوئی سامانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار