حضور رأی اولی ها در انتخابات تمرین مسئولیت پذیری دانش آموزان است

ارومیه (پانا) - رییس سازمان دانش آموزی استان آذربایجان غربی حضور رأی اولی‌ها در انتخابات را اولین محک برای مسئولیت پذیری اجتماعی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۲۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد
حضور رأی اولی ها در انتخابات تمرین مسئولیت پذیری دانش آموزان است

حسین عباس زاده در آیین اختتامیه مناظره دانش آموزان رأی اولی با موضوع «چرا باید در انتخابات رأی دهیم» با اشاره به اهمیت حضور جوانان در صحنه مشارکت انتخاباتی گفت: دانش آموان و جوانان رأی اولی با مشارکت در انتخابات ،اولین قدم را برای تعیین سرنوشت کشور بر می د ارند و به نوعی اولین محک جدی را برای مسئولیت پذیری تجربه می کنند.

رییس سازمان دانش آموزی استان آذربایجان غربی گفت: مردم ایران در 8 سال جنگ تحمیلی، جان و خون خود را تقدیم نظام کردند تا انقلاب اسلامی ایران پا برجا بماند، امروز هم همان جنگ با شکلی دیگر در حال وقوع است و حضور ما در انتخابات پاسخی محکم و شکست معاندین را به همراه خواهد داشت.

وی افزود: سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران طی یک سال گذشته با یک تحول بسیار مهم و مثبت همراه شده و برنامه های بسیار مؤثر و هدفمندی را با برای دانش آموزان عضو سازمان برنامه ریزی و هدف گذاری کرده است، برنامه هایی که با پرورش استعدادهای دانش آموزان در زمینه های مختلف اجتماعی و فرهنگی همراه هستند؛ برنامه مناظرات دانش آموزی در برهه های مختلف یکی از این گام های بلند است و می تواند افکار دانش آموزان در حوزه های مختلف را به چالش بکشاند.در استان آذربایجان غربی همه این برنامه ریزی ها با حمایت های خاص مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان و معاون پرورشی با قدرت و کیفیت چند برابری در حال انجام هستند.

بیش از 17 هزار رأی اولی امسال برای نخستین بار در استان آذربایجان غربی به پای صنروق های رأی رفته و در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا مشارکت خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار