مهراله رخشانی مهر

حل مشکلات منوط به حضور انقلابی مردم در عرصه انتخابات است

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در پیامی ضمن دعوت مردم به شرکت در انتخابات، گفت اقتدار و پیشرفت کشور و حل مشکلاتی که بر ما تحمیل شده تا حد بسیار زیادی منوط به حضور انقلابی مردم در صحنه‌های حساس و سرنوشت ساز است.

کد مطلب: ۱۱۹۲۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد
حل مشکلات منوط به حضور انقلابی مردم در عرصه انتخابات است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهراله رخشانی مهر در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با انتشار پیامی مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کرد.

متن پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

28 خرداد روز آزمونی بزرگ برای ملت ایران است تا با عمل به وظیفه انقلابی خود و حضور پرشور در پای صندوق های رای باردیگر حماسه ای عظیم خلق کرده و جهانیان را متحیر عزت و همدلی خود کنند.

انتخابات به عنوان دستاورد ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی در تحقق مردم سالاری یک موهبت است که به مردم داده شد تا در تعیین سرنوشت خود و کشورشان سهیم باشند و با حضور حداکثری و آگاهانه، پیروی از خط امام (ره)، لبیک به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با شهیدان، همچون گذشته دشمنان ایران و انقلاب اسلامی را ناکام گذارند.

اقتدار و پیشرفت کشور و حل مشکلاتی که بر ما تحمیل شده تا حد بسیار زیادی منوط به حضور انقلابی مردم در صحنه های حساس و سرنوشت ساز است که مهمترین مصداق آن انتخابات است و اهم آن نیز انتخابات ریاست جمهوری.

انتخابات زمینه‌ساز تجلی اراده مردم در تصمیم گیری های کلان و نوسازی و بهسازی حوزه های مختلف سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی در کشور بر اساس خواست آنان است.

حضور در انتخابات استفاده از حق است،مردم محور و تعیین‌کننده نتیجه انتخابات هستند، بنابراین می‌بایست با بصیرت انقلابی، نقش خود را در اثبات مشروعیت بی مثال نظام جمهوری اسلامی ایفا کنند و آنچه اهمیت دارد نفس مشارکت حداکثری است و پس ازآن است که با انتخاب اصلح موجبات استمرار مسیر توسعه کشور و تقویت نظام مردم سالاری دینی را به عنوان الگویی موفق درجهان فراهم کنند.

خانواده بزرگ سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور همگام با ملت سربلند ایران اسلامی بار دیگر با حضور یکپارچه در انتخابات، اقتدار ملی و بین المللی کشور را تقویت و با درایت و هوشیاری توطئه های دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را خنثی خواهند نمود و با آرمان های شهدای عزیز به ویژه سردار دل ها «شهید حاج قاسم سلیمانی» که امنیت و آرامش امروز مرهون خون آنهاست تجدید میثاق می کنند.

وعده ما جمعه 28 خرداد پای صندوق های رای.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار