زاکانی: ملت‌های منطقه نیز چشم‌انتظار پیروزی جریان انقلابی در انتخابات هستند

تهران (پانا) - زاکانی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خواستار همگرایی جریان انقلابی، پرهیز از اختلافات و درگیری و پرهیز از تجربه سال ۹۲ شد.

کد مطلب: ۱۱۹۲۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد
زاکانی: ملت‌های منطقه نیز چشم‌انتظار پیروزی جریان انقلابی در انتخابات هستند

علیرضا زاکانی در گردهمایی مدافعان انقلاب در مسجد میرعماد کاشان با تاکید بر اینکه کشور در آستانه تغییر و تحولی بزرگ و آینده‌ای درخشان با جریان انقلابی است گفت: کشور در آستانه بستن پرونده تزویر و دروغ، تنبلی و کم‌کاری، خودباختگی و لرزیدن پای مسوولان در مقابل بیگانگان، تحقیر ملت، اشرافی‌گری، تبعیض، فساد و فقر در جامعه اسلامی است. تجربه ۴۲ سال راه طی شده انقلاب وجود ۲ تفکر را مقابل هم در انتخابات نشان می‌دهد.

زاکانی گفت: جریان انقلابی نسخه نجات‌بخشی با تکیه بر ملت، اعتقاد به خلاقیت‌ها و توانمندی‌های داخلی و بدون وابستگی به خارج و در مقابل بیگانگان برای استیفای حقوق ملت ایران دارد و نمونه بارز این تفکر شهید حاج قاسم سلیمانی است؛ سرداری که با وجود هزینه هشت هزار میلیارد دلاری آمریکا برای داعش به واسطه تکرار اراده ملت‌ها بر قدرت‌های بیگانه پیروز شد.

وی، ایران را با وجود جریان انقلابی در آستانه تحولی بزرگ و بی‌سابقه و پس از جنگ جهانی دوم دانست و افزود: حتی چشم ملت‌های منطقه نیز به انتظار ایران و پیروزی این جریان است تفکر امام راحلی که خود را خادم و رهبر عزیزی که خود را نوکر مردم معرفی و در تکیه به شما مردم و این نوکری افتخار کردند و می‌کنند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با کنایه از اینکه هنوز فردی از مسوولان کشور در غم آقا و جناب آقا و گرفتار عناوین است، گفت: همه ما خاک پای ملت ایران هستیم.

زاکانی افزود: ایران تمامی ظرفیت‌های تحول را از درون با تکیه بر بزرگترین عنصر انسانی با ایمان و اعتقاد به اهداف عالی انقلاب و عامل به شعارهای انقلاب دارد.

وی با تاکید بر اینکه ایران شایسته فقر، فساد و تبعیضی نیست که برخی مسوولان بر جامعه تحمیل کردند، گفت: جریان اشرافی‌گری چند دهه است که امکانات کشور را به یغما برده و با در اختیار گرفتن شبکه‌های فساد بین خود تقسیم کرده و پس از سه تا چهار دهه مسوولیت، چندین هزار میلیارد در خارج از کشور اندوخته که چندین نسل او را می‌تواند پوشش دهد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه برخی افراد در این جریان هنوز به دنبال استمرار دولت سوم روحانی و خاتمی هستند، گفت: دولتی که کشور را با تورم ۱۹ درصدی تحویل گرفت و اکنون با تورم نقطه‌ای ۵۲ درصد می‌خواهد تحویل دهد، دولتی که کشور را با نقدینگی ۶۰۰ هزار میلیارد تحویل گرفت واکنون با سه هزار و ۵۰۰ میلیارد می‌خواهد تحویل دهد چه گلی می‌خواهد به سر ملت بزند؟

زاکانی گفت: مملکت برای جوانان و مردم است و این مهم با مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح از جریان انقلابی محقق می‌شود.

وی، انتخابات را مایه قوام‌ نظام و زدن تو دهنی به دشمنان عنوان کرد و مدعی شد: باید مردم و جامعه را آگاه کرد که چه خطر بزرگی پشت جریان اشرافی‌گری است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه شرط بستن پرونده جریان ‌اشرافی‌گری حضور آگاهانه و انتخاب مناسب مردم است گفت: این کاخ‌نشینان حال کوخ‌نشینانی که امام فرمود آنان را با کاخ‌نشینان عوض نمی‌کنم نمی‌فهمند.

وی، همگرایی جریان انقلابی، پرهیز از اختلافات و درگیری و پرهیز از تجربه سال ۹۲ را خواستار شد و افزود: جریان اشرافی‌گری با سوءاستفاده از اختلاف‌ها و درگیری جریان مقابل به مقاصد خود می‌رسد.

زاکانی با بیان اینکه مخاطب نخست ما آن پنج نفر نامزد جبهه انقلاب هستند گفت: دولت جریان انقلابی، مردم و سیلی‌خوردگان انقلاب را در صدر می‌نشاند.

وی با تاکید بر اینکه نباید با خون شهید سلیمانی بازی شود، اظهار داشت: برخی‌ها ۴۲ سال است که مانند اختاپوس خون مردم را می‌مکند. کشور با انتخاب درست نیازمند تحول، طراوت، تلاش و قدرت جریان انقلابی است تا کوه مشکلات و خروار خرابکاری آنها را جبران کند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه نخستین گام دولت انقلابی برخورد با مفسدان و برگشت امکانات ملت در دولت آینده است، گفت: با تصویب اصل ۴۲، همه از جمله وزیر و مدیر ارشد کشور باید حساب پس بدهند. دولت انقلابی، دولت بازپس گیری امکانات به یغما رفته مردم، بازکردن فضای جهش تولید و امکان خلق ثروت در کنار توزیع عادلانه ثروت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار