بخشنامه «ضرورت حضور شهرداران در جلسات شورای آموزش‌وپرورش»

تهران (پانا) - از سوی رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی، بخشنامه «ضرورت حضور شهرداران در جلسات شورای آموزش‌وپرورش»، به ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها ابلاغ شد.

کد مطلب: ۱۱۹۲۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد
بخشنامه «ضرورت حضور شهرداران در جلسات شورای آموزش‌وپرورش»

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، به‌منظور فراهم کردن زمینه حضور فعال و منظم شهرداران در جلسات شورای آموزش‌وپرورش، بخشنامه «ضرورت حضور شهرداران در جلسات شورای آموزش‌وپرورش»، از سوی رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی، به ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها ابلاغ شد.

در این بخشنامه آمده است؛ هدف از قانون تشکیل شورای آموزش‌وپرورش، مصوب 26 دی‌ماه 1372، «تحقق مشارکت و نظارت مردمی در امر آموزش‌وپرورش» و «بهره‌گیری از کلیه منابع و امکانات باهدف تسهیل در برنامه‌ریزی و فعالیت‌های آموزش‌وپرورش»، است.

براساس این بخشنامه، شهرداران از اعضای شورای آموزش‌وپرورش بوده و حضور منظم آنان در جلسات در سطح استان‌ها می‌تواند در تحقق مشارکت ملی در تعلیم و تربیت و از جمله در مورد احداث و توسعه اماکن آموزش‌وپرورش، کمک زیادی نماید؛ لذا ضروری است مدیران کل ادارات آموزش‌وپرورش استانی مقدمات حضور منظم شهرداران در جلسات شورای آموزش‌وپرورش را فراهم آورند.

بر این اساس، ارائه گزارش عملکرد از فعالیت شهرداران در جلسات شورای آموزش‌وپرورش، از شاخص ­های ارزیابی سالانه شهرداران در سراسر کشور، محسوب می‌گردد.

این بخشنامه را از اینجا دریافت کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار