حمایت مولوی عبدالحمید از رئیسی

تهران (پانا) - دفتر مولوی عبدالحمید امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، جمع‌بندی و بیانیه شورای هم‌اندیشی اهل‌سنت در حمایت از حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مورد تایید او است.

کد مطلب: ۱۱۹۲۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد
حمایت مولوی عبدالحمید از رئیسی

در متن این اطلاعیه که در سایت امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان منتشر شده، آمده است: بدینوسیله به استحضار مردم شریف ایران به‌ویژه اهل‌سنت می‌رساند، با توجه به شایعات و سوءاستفاده برخی از طرفداران کاندیداها و پخش و نشر اطلاعیه‌های جعلی منسوب به شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید، جمع‌بندی و بیانیه شورای هم‌اندیشی که به موافقت و امضای اکثر اعضای این شورا رسیده است، مورد تایید و حمایت شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید می‌باشد.

این اطلاعیه می افزاید: ضمن اینکه بیانیه شورای هم‌اندیشی بر اساس مذاکرات و رایزنی برخی از اعضای این شورا با کاندیداها به‌ویژه آیت‌الله رئیسی و نیز گفت وگوی تلفنی ایشان با شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید و وعده‌های آیت‌الله رئیسی و اعضای ارشد ستادشان مبنی بر اجرای عدالت و رفع مشکلات، تبعیض و نابرابری، صادر شده است.

در پایان این اطلاعیه آمده است که، لذا از همه هموطنانی که به دنبال نظر و دیدگاه مولانا عبدالحمید هستند، تقاضا می‌شود به شایعات و اطلاعیه‌های جعلی منسوب به او توجه نکنند و اخبار و مطالب در این زمینه را از منابع رسمی و معتبر دنبال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار