فولادوند در نشست ساماندهی نیروی انسانی شهر تهران با وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد:

توانمندسازی نیروی انسانی نقش بی بدیلی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد

تهران(پانا) - جلسه ساماندهی نیرو ، پروژه مهر و نشست ساماندهی نیروی انسانی شهر تهران با حضور حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش و فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۲۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
توانمندسازی نیروی انسانی نقش بی بدیلی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران؛ جلسه ساماندهی نیرو و پروژه مهر و نشست ساماندهی نیروی انسانی با حضور حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش، فولادوند مدیرکل، بهارلو معاون پژوهش،برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی، مرادی مدیر منابع انسانی و امور اداری و عدالت آذری معاون طرح و برنامه نیروی انسانی آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد.

در این جلسه تخصصی که به منظور بررسی کمبود نیروی انسانی در کلان شهر تهران تشکیل شد، فولادوند با تاکید بر بررسی زیرساخت های مورد نیاز در ساماندهی فضا و نیروی انسانی اظهارکرد: توانمند سازی نیروی انسانی نقش بی بدیلی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد.

در این نشست ضمن بررسی کمبود و وضعیت تراز نیروی انسانی در مناطق ۱۹ گانه آموزش و پرورش شهر تهران، نسبت به تخصیص سهمیه نیروهای خرید خدمات آموزشی به تعداد ۴۰۰۰ نفر و تخصیص سهمیه استخدامی خاص به شهر تهران و افزایش سهمیه استخدامی ماده ۲۸ و دانشجویان متعهد خدمت دانشگاه فرهنگیان و موافقت با انتقال نیروهای سایر استانها به شهر تهران تاکید شد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به آمار بازنشستگان و تامین نیروی انسانی مورد نیاز با توجه به کمبود منابع، نسبت به تخصیص منابع برای تدوین برنامه های کوتاه و بلند مدت تصریح کرد.

وی «پروژه مهر» را بسیار حایز اهمیت دانست و گفت: باید این پروژه را نسبت به همه سال ها منظم تر و دقیق تر اجرا کنیم و با توجه به زیست بوم جدید و شرایط شیوع بیماری کرونا در حوزه ساماندهی نیروی انسانی، تجهیز و آماده سازی مدارس، توزیع کتاب های درسی و .. دقت کنیم و با بازگشایی شکوهمند مدارس، سرمایه های اجتماعی آموزش و پرورش را افزایش دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار