مدیر آموزش و پرورش ورامین مطرح کرد:

مهرماه سال تحصیلی آینده آموزش، به صورت تلفیقی از حضوری و مجازی

ورامین(پانا)-مدیر آموزش و پرورش ورامین ازاولیا خواست فرزندان خود را برای آموزش حضوری و مجازی در سال تحصیلی آینده آماده کنند.

کد مطلب: ۱۱۹۲۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
مهرماه سال تحصیلی آینده آموزش، به صورت تلفیقی از حضوری و مجازی

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ورامین، امیر محمدی مدیر آموزش و پرورش ورامین در جمع اعضاء شورای انجمن اولیاء و مربیان اعلام کرد: وجود کرونا فرصتی برای آموزش و پرورش به وجود آورد که روش‌های ارائه آموزش‌ها را بازمهندسی کند و آموزش مجازی را به منصه ظهور برساند. با تجربیاتی که چه بسا به راحتی سهل‌الوصول نبودند؛ امسال معلمان و دانش‌آموزان آموزش مجازی را رسماً تجربه کردند و همچنین در مواردی گستره آن از مدرسه به خانه کشیده شد و حتی شاهد بهره‌گیری برخی از اولیاء از آموزش‌های معلمان نیز بوده‌ایم.

این مقام مسئول ضمن ارزشمند خواندن این تجربه گفت: باور بر این داریم که بهترین نوع آموزش، آموزش دوسویه‌ای است که با حضور دانش‌آموز و معلم رو در رو اتفاق بیفتد. حال که با واکسیناسیون عمومی، زنجیره‌های انتقال کرونا در شرف انقطاع هستند؛ امید آن داریم که آموزش در سال تحصیلی جدید به صورت تلفیقی از حضوری و مجازی ارائه شود، لذا در ادامه با اشاره به اینکه امیدواریم مدارس کشور در مهر1400 بازگشایی شوند، از همه فرهنگیان و اولیاء خواست زمینه را برای حضور دانش‌آموزان در اول مهر در مدارس فراهم کنند و مدیران عزیز نیزدر راستای تحقق پروژه مهر و مناسب سازی فضا، تمهیدات لازم را بیاندیشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار