آغاز نشست تبیین بازمهندسی تشکیلات پیشتازان سازمان دانش‌آموزی در شیراز

شیراز (پانا)- نشست تبیین بازمهندسی تشکیلات پیشتازان سازمان دانش‌آموزی به میزبانی استان فارس به‌صورت قطبی و با حضور مدیران و روسای سازمان دانش‌آموزی‌ کشور و استان‌های اصفهان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان و هرمزگان در شیراز در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۱۹۲۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد
آغاز نشست تبیین بازمهندسی تشکیلات پیشتازان سازمان دانش‌آموزی در شیراز

نشست هم‌اندیشی و توجیهی مجامع اعضا و مربیان پیشتازان با موضوع «بازمهندسی تشکیلات پیشتازان» در حالی برگزار می‌شود که به گفته مسوولان سازمان دانش‌آموزی کشور وجود دو سند بالادستی یعنی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بیانیه گام دوم انقلاب بعد از گذشت ۲۱ سال از فعالیت پیشتازان، ضرورت بازمهندسی در این تشکیلات را ایجاب کرده است تا امروز یک تشکیلاتی بومی، ایرانی و اسلامی داشته باشیم.

جزئیات نسخه بازمهندسی شده تشکیلات پیشتازان در ۷ فصل ارائه شده است و بناست تا الگوی پیاده‌سازی بازمهندسی پیش از آغاز سال تحصیلی آماده شود و اجرای آن برای سال جدید آغاز شود.

رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس نیز در ابتدای این نشست ضمن عرض خیرمقدم به میهمانان، سازمان دانش‌آموزی را به عنوان سازمانی پیشرو در کشور معرفی کرد و افزود: سازمان دانش‌آموزی همواره در کشور حرف خود را در عمل زده و شاهد این هستیم که دانش‌آموزانی که از این سازمان آمده‌اند باعث افتخار ایران اسلامی بوده‌اند.

امید اسماعیلی در ادامه افزود: سازمان دانش‌آموزی در شرایط کرونا توانسته با برنامه‌های مختلف در کنار خانواده‌ها باشد.

او اظهار کرد: سازمانی که همیشه برنامه‌های آن با حضور دانش‌آموزان و اردویی بوده در شرایط کرونا در کنار خانواده‌ها قرار گرفت و با برنامه‌ریزی مناسب در این ایام به خوبی در کنار خانواده‌ها بودند و از این آزمون نیز سربلند بیرون آمدند.

نشست تبیین باز مهندسی تشکیلات پیشتازان سازمان دانش‌آموزی با حضور مدیران و مربیان اعضا و مجامع با حضور 6 استان کشور و به میزبانی شیراز امروز در شیراز در حال برگزاریست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار