رأی‌ دادن برای هر فرد هم حق است و هم تکلیف

مشهد (پانا) - معاون یکی از آموزشگاه‌های مشهد در خصوص شرکت در انتخابات عنوان کرد شرکت در انتخابات یک کلیف شرعی و قانونی و حق هر فرد است.

کد مطلب: ۱۱۹۲۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد
رأی‌ دادن برای هر فرد هم حق است و هم تکلیف

معاون آموزشگاه‌ شهید ندافی ناحیه 2 مشهد در گفت وگو با پانا عنوان کرد: «همانطور که سردارسلیمانی گفت جمهوری اسلامی حرم است. شهدای هشت سال دفاع مقدس با خون خود پایه های این حرم را استوار کردند و حالا نوبت ماست که ادامه دهنده راه امام و شهدا باشیم و به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل کرده و از این حرم دفاع کنیم. شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است و همه ما باید به آن عمل کنیم ‌و با انتخاب درست در سرنوشت کشور سهیم باشیم.»

علیرضا بخشی، در ادامه افزود: «رئیس‌جمهور باید به وعده هایی که می‌دهد عمل کند و به فکر مردم و اقتصاد جامعه باشد و با قدرتی که دارد، با برداشتن تحریم ها توسط ابر قدرتها، گام موثری در پیشرفت کشور و زندگی مردم بردارد.»

وی خاطرنشان کرد: «رأی هر کس نشان‌دهنده علاقه فرد به کشور و اهمیت دادن به آینده کشور است. شرکت حداکثری مردم مشت محکمی بر دهان دشمنان ایران است و راه نفوذ آنان را مسدود می‌کند.»

این مسئول آموزشگاه همچنین تأکید کرد: «من برای اقتدار و سربلندی کشورم حتما در انتخابات شرکت می‌کنم، زیرا رای من در ساختن ایران آباد و پیشرفته تاثیر دارد. وظیفه ما در قبال خون شهدا، انگشتی جوهری است که به همه دنیا ثابت کنیم ما حافظ خون شهدا و ادامه دهنده راه و اهداف آن ها هستیم.»

خبرنگار: علی ضیایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار