اختتامیه دهمین جشنواره نوجوان سالم در شهرستان قدس

شهر قدس (پانا)- مراسم اختتامیه جشنواره نوجوان سالم در شهرستان قدس با حضور تعدادی از منتخبین رتبه‌های اول، کارشناس مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مدیر و معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان قدس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۲۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه دهمین جشنواره نوجوان سالم در شهرستان قدس

در این مراسم صادق محمدی، مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس گفت: دهمین دوره جشنواره نوجوان سالم با موضوع شیوه‌های زندگی سالم ،پیشگیری از رفتارهای پرخطر و بهداشت، در سه بخش دانش‌آموزی، ابتکارات مدرسه‌ای و ابتکارات جامعه محور(یاریگران زندگی) بعد از اعلام فراخوان از طریق بخشنامه، فضای مجازی در رشته‌های نقاشی، عکس، موشن گرافی، فیلم کوتاه، مقاله‌نویسی و روزنامه دیواری، چند رسانه‌ای، پوستر و تصویرسازی در مدارس ابتدایی و متوسطه با موضوع، چگونه از خود مراقبت کنیم؟ و در بخش همکاران مقاله‌نویسی، طرح درس وتولید محصولات فرهنگی در بخش والدین برگزار شد.

او در ادامه عنوان کرد: بعد از از جمع‌آوری و داوری آثار ،49 دانش‌آموز رتبه اول تا سوم، دربخش والدین 3 رتبه و در بخش همکاران 12 رتبه اول تا سوم در بخش‌های مختلف کسب کردند که رتبه‌های اول جهت شرکت در مرحله استانی به اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ارسال شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار