امکان ثبت نام دانش‌آموزان، کلاس‌بندی و صدور ابلاغ بستگی به تعریف سازمان‌مدرسه در سامانه سیدا دارد

اردبیل(پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل گفت امکان ثبت‌نام دانش‌آموزان، کلاس‌بندی و صدور ابلاغ بستگی به تعریف سازمان مدرسه در سامانه سیدا دارد.

کد مطلب: ۱۱۹۲۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد
امکان ثبت نام دانش‌آموزان، کلاس‌بندی و صدور ابلاغ بستگی به تعریف سازمان‌مدرسه در سامانه سیدا دارد

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، در وبینار معاونین آموزشی و مدیران مدارس ابتدایی استان که با حضور 900 تفر از همکاران ابتدایی استان برگزار شد؛ نرگس غفاریان، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان به تحلیل نتایج سنجش یادگیری دانش آموزان پرداخت و تاکید کرد: معاونین ابتدایی نواحی و مناطق با توجه به نتایج به دست آمده برنامه ریزی های لازم را برای برگزاری کلاس های جبرانی انجام دهند.

او برنامه ریزی برای تشکیل کلاس های آمادگی یک ماهه را از اولویت های معاونت ابتدایی استان برشمرد و گفت: این کلاس‌ها فرصتهای عادلانه آموزشی را برای کودکان دارای زبان و گویش های غیرفارسی به ویژه در مناطق روستایی و حاشیه شهر فراهم می‌کند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش استان خاطرنشان کرد: با توجه به امکان دسترسی در سامانه همگام، مدیران مدارس تا موعد مقرر نسبت به ثبت ارزیابی پایانی برنامه تدبیر اقدام کنند.

بهمن خدایی، رییس اداره فناوری اطلاعات و آمار آموزش وپرورش استان نیز عنوان کرد: ثبت نام در سال تحصیلی جدید از طریق سامانه سیدا و با درگاه ورودی پادا انجام خواهد شد.

اوافزود: پادا در واقع درگاه ارتباطی دانش آموزان با سامانه سیدا است و عملیات پیش ثبت نام و مشاهده کانال از طریق این درگاه انجام خواهد گرفت.

رییس اداره فناوری اطلاعات و آمار آموزش و پرورش استان تاکید کرد: مدیران مدارس حتما نسبت به تعریف و ثبت سازمان مدرسه برای سال تحصیلی 1401-1400 در سامانه سیدا اقدام کنند.

یوسف شاکر، معاون طرح و برنامه آموزش و پرورش استان نیز به اهمیت ثبت سازمان مدرسه و هماهنگی بین مدیران مدارس و کارشناسان طرح و برنامه اشاره کرد.

او همچنین در مورد اعلام تعداد کلاس‌های هر مدرسه طبق تفاهم نامه، رعایت ظرفیت مدارس غیردولتی طبق قوانین اداره کل نوسازی و لزوم رعایت سقف کلاس ها مطالب لازم را ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار