برگزاری مرحله استانی نوزدهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی

ارومیه (پانا) - با حضور معاون آموزش متوسطه آذربایجان‌غربی، داوری مرحله استانی نوزدهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی با همکاری پژوهش سرای دانش‌آموزی محسن هشترودی به عنوان قطب استانی علوم آزمایشگاهی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۱۹۷۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مرحله استانی نوزدهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش استان، داوری مرحله استانی نوزدهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی در محل سالن شماره 2 اداره کل آموزش و پرورش استان و با حضور معاون آموزش متوسطه اداره کل و رئیس اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی اداره کل و با همکاری پژوهش سرای دانش آموزی محسن هشترودی به عنوان قطب استانی علوم آزمایشگاهی برگزار شد.

«بابک حشمت» معاون آموزش متوسطه استان با بیان اینکه ایجاد زمینه رشد، ارتقای توانمندی های علمی، تقویت مهارت های ذهنی و روانی- حرکتی از مهمترین اهداف این مسابقات است؛ افزود: روش تدریس مجسم در کنار کار عملی و آزمایشگاهی به دلیل تصویرسازی ذهنی برای دانش آموزان، یادگیری عمیق و بلند مدت را محقق می سازد.

حشمت با تاکید بر لزوم تحقق عدالت در داوری مسابقات دانش آموزی گفت: ترغیب دانش آموزان برای حضور گسترده در فعالیتهای علمی باید در اولویت قرار گیرد.

داکنداریان رئیس اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی اداره کل نیز گفت: در این مرحله بالغ بر 56 اثر داوری شده و از این بین 18 اثر به مرحله کشوری راه یافتند.

گفتنی است با توجه به لزوم رعایت دستورالعملهای ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا، این مسابقات در سه مرحله منطقه ای، استانی و کشوری به صورت غیرحضوری با بررسی مستندات مورد نیاز در قالب فیلم، انیمیشن و نرم افزارهای کاربردی اجرا می شود و مرحله کشوری آن در استان مرکزی خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار