هویت‌دهی به نسل آینده در مدارس محقق می‌شود

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت هویت‌دهی به نسل آینده در مدارس و با الگودهی مثبت توسط سیستم آموزشی و معلمان محقق می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۹۱۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد
هویت‌دهی به نسل آینده در مدارس محقق می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، آیین تجلیل از مدیران و معلمان موفق طرح‌ها و برنامه‌های ابتدایی آموزش و پرورش استان در سال‌تحصیلی ۱۳۹۹- ۱۴۰۰ صبح امروز در محل سالن اندیشه اداره‌کل برگزار شد.

«مهین منافی» مدیرکل آموزش و پرورش استان در این جلسه با بیان اینکه ایثارگری فرهنگیان عزیر در ایام کرونا شایسته تقدیر است؛ افزود: با وجود تمام تلاشها در فرآیند آموزش مجازی، ارتباط دو سویه بین معلم و دانش آموز به طور کامل محقق نشده است و در این راستا تمهید مقدمات لازم برای آموزش‌حضوری در سال آینده تحصیلی در دستور کار قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: با اعلام وزیر آموزش و پرورش، تلاش خواهد شد واکسیناسیون معلمان در تیرماه و دانش آموزان تا پایان مهر محقق و زمینه آموزش حضوری فراهم شود.

وی با تاکید بر اینکه در دوران پساکرونا، باید برای ایجاد نشاط در فضاهای آموزشی تلاش کنیم؛ ادامه داد: شالوده شخصیت دانش آموزان در دوران ابتدایی پی‌ریزی می شود و باید تلاش کنیم افرادی سالم و صالح تحویل جامعه دهیم.

منافی با اذعان به اینکه بر اساس نظر کارشناسان و آحاد جامعه صالح ترین افراد جامعه، معلمان هستند؛ گفت: هویت دهی به نسل آینده در مدارس و با الگو دهی مثبت توسط سیستم آموزشی و معلمان محقق می شود.

این مقام مسئول، رویکرود سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را تربیت هدف دار نسل آینده دانست و گفت: جایگاه متعالی آموزش و پرورش، باید در جامعه نهادینه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار