نشست اداره تکنولوژی، گروه‌های آموزشی و بررسی محتوای آموزشی متوسطه در ورامین

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه استان در نشستی در آموزش و پروش ورامین، از همت دبیران جهت افتخارآفرینی در سطح کشور تقدیر بعمل آورد.

کد مطلب: ۱۱۹۱۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد
نشست اداره تکنولوژی، گروه‌های آموزشی و بررسی محتوای آموزشی متوسطه در ورامین

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، بهروز هاشمی معاون آموزش متوسطه اداره کل شهرستان‌های استان تهران، با بیان اینکه نتایج خوب در مسابقات، المپیادها و کنکور سراسری حاکی از کار علمی آموزشی جدی در شهرستان ورامین است، از ارتباط مفید و سازنده گروه‌های آموزشی منطقه با مقطع متوسطه قدردانی کرد.

او این موفقیت‌ها را حاصل همدلی نیروهای منطقه با مدیران در تمامی سطوح خواند و گفت: این همدلی در شرایط تحمیل شده بواسطه همه‌گیری بیماری کرونا به ارتباطی تنگاتنگ بدل شد و اجازه نداد خدشه مشهودی به امر آموزش وارد شود.

در ادامه، علی محمد نائینیان رییس اداره تکنولوژی، گروه‌های آموزشی و بررسی محتوای متوسطه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های دبیرخانه‌های استانی مستقر در این شهرستان، از همراهی گروه‌های آموزشی منطقه با اداره تکنولوژی، ایجاد اتاق مخصوص ضبط تولیدات محتوا و فراهم آوردن فضا و امکانات برای دبیران و سرگروه‌ها تجلیل بعمل آمد.

او گفت: سرگروه‌های درسی که اکنون در حوزه‌های تصحیح حضور یافته‌اند، با دریافت و تحلیل نتایج آزمون‌های نهایی، علل افت و رشد دروس را بررسی خواهند نمود تا در ابتدای سال تحصیلی آینده بتوان برنامه‌ریزی در امر آموزش داشت.

مهمانان ویژه این نشست، دو دبیر برگزیده شانزدهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس از منطقه ورامین بودند که مورد تقدیر معاون آموزش متوسطه قرار گرفتند؛ زهرا شیرکوند، حائز رتبه اول کشوری در تدریس مجازی درس ریاضی و آمار، و آزاده میرزایی رتبه سوم درسطح کشور در ارائه تجارب برتر تدریس.

معاون آموزش متوسطه شهرستان‌های استان تهران، با تأکیدبر اینکه آموزش غیرحضوری نهایتا" نمی‌تواند جایگزین آموزش‌های حضوری باشد، و برخی ساحت‌های آموزشی و تربیتی پوشش داده نمی‌شود اظهار امیدواری کرد به زودی بتوان شرایط حضور مجدد دانش‌آموزان و معلمان را فراهم آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار