حمید عربی: لیست شورای شهر جبهه ایران اسلامی را اعلام می‌کنیم

تهران (پانا) - عضو شورای مرکزی جبهه ایران اسلامی با بیان اینکه تشکل های انقلابی در ارائه لیست واحد شوراها در ارائه لیست واحد شورهای به توافق نرسیدند، گفت برخی تشکل ها با اعضا خود هم صداقت نداشتند به طوریکه با سوء استفاده از اعتماد اعضا اقدام به ارائه لیست فرمایشی کردند به همین جهت لیست شورای شهر جبهه ایران اسلامی را به زودی اعلام می کنیم.

کد مطلب: ۱۱۹۱۸۸۲
لینک کوتاه کپی شد
حمید عربی: لیست شورای شهر جبهه ایران اسلامی را اعلام می‌کنیم

به گزارش ایسنا،حمیدعربی در گفت‌وگویی به اهمیت برگزاری انتخابات شوراهای شهر و روستا در کشور اشاره کرد و گفت: سال ۱۳۷۷، بند صد قانون اساسی، محقق شد و جمهوری اسلامی در زنجیره تکمیل دولت‌سازی‌اش، شوراهای اسلامی شهر و روستا را به عنوان نهادی نوپا در اوایل دهه‌ی سوم انقلاب در جهت ارتقای سطح کارآمدی نظام تاسیس کرد. بنابراین اهمیت برگزاری این انتخابات بارها از سوی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مناسبت‌های مختلف تبیین شده و حل مسائل جاری و روزمره مردم به دست خود مردم را از اثرات تشکیل شوراها دانسته‌اند؛ امری که اگر رخ دهد سبب افزایش «اعتماد عمومی» خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه شوراهای شهری و روستایی باید خدمت به مردم باشد، تاکید کرد: همچنان که رهبری در این زمینه فرمودند " هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نیست؛ چه در شهر، چه در بخش و چه در روستا. وظایفی که برای شوراها در قانون ذکر شده، همان وظایفی است که اگر شوراهای ما ان‌شاءاللَّه بتوانند این وظایف را به طور کامل به انجام برسانند، بسیاری از مشکلات جاری مردم برطرف خواهد شد و این موارد را قانون‌گذاران با دقّت در قانون اساسی و در قانون عرفی معیّن کرده‌اند".

عضو شورای مرکزی جبهه ایران اسلامی درباره لیست نهایی جبهه ایران اسلامی (جبهه حامیان انقلاب اسلامی) در ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران، ری و تجریش اظهار کرد: با توجه به اینکه تشکل های انقلابی در خصوص اعلام لیست واحد با یکدیگر به توافق نرسیده و هر کدام با راهکارهای ویژه خود اقدام به ارائه لیست نموده و حتی برخی تشکل ها با اعضا خود هم صداقت نداشتند به طوریکه با سوء استفاده از اعتماد اعضا اقدام به ارائه لیست فرمایشی کردند. به همین منطور این تشکل در راستای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمت به ملت شریف ایران طی جلساتی که با برخی از تشکل های همسو برگزار کرد لیست واحدی را به مردم شریف ایران معرفی و از آن حمایت خواهد کرد.

عربی خاطر نشان کرد: به همین منظور هر کدام از تشکل ها تعدادی از افراد مورد نظر خود را به جبهه ایران اسلامی معرفی نموده اند تا سوابق ایشان در کمیته ای متشکل از نماینده تشکل ها بررسی و از میان افراد معرفی شده لیست نهایی جمع بندی خواهد شد.

این فعال سیاسی خاطر نشان کرد:جبهه ایران اسلامی با توجه به اتفاقات صورت گرفته در برخی از لیستهای منتشر شده که نشان از آن دارد که با تقلب در انتخابات میان تشکیلاتی در حال آقازاده پروری و نیز مصادره نمودن قهرمانان انقلاب به نفع خود است و با احترام به خون پاک مالک اشتر رهبری ، سپهبدشهید سردارسلیمانی حمایت خود را از لیست های موجود برداشته و با ائتلاف با گروههای همسو لیست مستقلی برای ششمین دوره انتخابات شوراها منتشر خواهد کرد.

عضو شورای مرکزی جبهه ایران اسلامی (جبهه حامیان انقلاب اسلامی) در پاسخ به این پرسش که چه کسی سرلیستی شورای ائتلاف را در این دوره از انتخابات به عهده خواهد داشت، تصریح کرد: در این خصوص تفاوتی وجود ندارد و همه اعضا لیست در یک جایگاه قرار دارند.

عضو شورای مرکزی جبهه ایران اسلامی در پایان تاکید کرد: در قانون اساسی برای شوراهای اسلامی وظایف و اختیاراتی تعریف شده است به همین جهت امیدواریم مردم در انتخاب اعضای شوراها دقت کنند تا در نهایت افرادی اصلح، کارشناس و دلسوز وارد این نهاد شوند تا بتوانند ضمن پیگیری حقوقشان، بهترین تصمیم ها را برای آبادانی و توسعه شهر و روستا اتخاذ کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار