کارگروه روابط عمومی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز تشکیل شد

تهران (پانا) - جلسه کارگروه روابط عمومی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش به منظور رصد رسانه ای و پوشش خبری مناسب از فرآیند برگزاری این دوره از مسابقات تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۱۹۱۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد
کارگروه روابط عمومی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز تشکیل شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، جلسه کارگروه روابط عمومی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش به منظور رصد رسانه ای و پوشش خبری مناسب از فرآیند برگزاری این دوره از مسابقات تشکیل شد.

لازم به ذکر است مرحله آموزشگاهی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نمازدانش آموزان هفته پایانی آذرماه سال 1399 در بستر فضای مجازی ودر شبکه شاد آغاز شد مرحله کشوری آن در دو بخش مقدماتی و نهایی شامل سه بخش مسابقات فرهنگیان، مسابقات آوایی دانش آموزان و مسابقات پژوهشی دانش‌آموزان از تاریخ 20 خردادماه لغایت 10 مردادماه برگزارخواهد شد.

همچنین مسابقات فرهنگیان و آوایی دانش آموزان به میزبانی استان خراسان رضوی درکنارمضجع شریف حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا علیه السلام و مسابقات پژوهشی به میزبانی استان دارالمرحمه سمنان و به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت فعالیت های حضوری به صورت آنلاین (برخط) برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار