معاون درمان وزارت بهداشت:

واکسن کرونای داخلی قابلیت استفاده برای دانش‌آموزان را دارد

تهران (پانا )- با پیگیری و تلاش‌های متخصصان کشورمان، واکسن کرونا تولید داخلی، قابلیت استفاده به دانش‌آموزان و افراد زیر ۱۸ سال را نیز دارد.

کد مطلب: ۱۱۹۱۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد
واکسن کرونای داخلی قابلیت استفاده برای دانش‌آموزان را دارد

رئیس مجلس دانش‌آموزی پسران استان فارس در حاشیه حضور معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به شهرستان فسا با قاسم جان‌بابایی دیدار کرد.

در این دیدار محمدمهدی کدیور به بیان مشکلات جامعه دانش‌آموزی کشور به ویژه استان فارس در خصوص طرح واکسیناسیون دانش آموزان، خواستار توجه ویژه به این قشر از جامعه شد.
وی با بیان اینکه پس از شیوع ویروس کرونا تعداد زیادی از دانش آموزان نیز مبتلا به ویروس کرونا شدند، افزود: متاسفانه با توجه به شرایط کنونی کرونا و نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان دچار مشکلاتی از جمله تعطیلی مدارس هستند بر تحصیل تنها تاثیر بسزایی داشته که وزارت بهداشت باید دانش آموزان را نیز در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار دهند.

معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی نیز در این خصوص اظهار کرد: با تلاش متخصصان و پزشکان کشورمان در شرکت پاستور واکسن تولیدی قابلیت استفاده به دانش آموزان را نیز دارد.

جان بابایی گفت: این واکسن که در شرکت پاستور ساخته شده و در مرحله تولید است قابلیت استفاده به افراد زیر ۱۸ سال و دانش آموزان را نیز دارد.

معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه در طرح ملی واکسیناسیون هنوز نوبت به دانش‌آموزان نرسیده است، ولی امیدواریم که بتوانیم در آینده نزدیک از این واکسن نیز برای دانش آموزان استفاده کنیم.

وی در پایان در خصوص بازگشایی مدارس در مهرماه سال جاری گفت: هنوز تصمیمی در خصوص بازگشایی مدارس اتخاذ نشده است.

خبرنگار دانش آموز پانا؛ آرمیتا رزاقیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار