پیام رئیس‌سازمان دانش‌ آموزی استان‌کرمان به‌مناسبت روز دختر

کرمان(پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان به مناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه و روز دختر، پیام تبریک صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۱۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام رئیس‌سازمان دانش‌ آموزی استان‌کرمان به‌مناسبت روز دختر

متن پیام محمود رجبی‌پور به مناسبت ولادت حضرت معصومه و روز دختر به شرح زیر است:

باسمه تعالی

چشم دلم به سمت حرم باز می‌شود

با یک سلام صبح من آغاز می‌شود

پر می‌کشد دلم به هوای طواف تو

وقتی که لحظه لحظه‌ی پرواز می‌شود

سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت و روزهای شادمانی مؤمنان را به تمامی هموطنان عزیز و مسلمانان تبریک عرض می کنم. دهه کرامت ایام مبارک و پر برکتی است که عطر شمیم رضوی در فضای کشور طنین انداز خواهد شد و به واسطه میلاد انوار الهی فرصت نابی برای رواج سیره و فرهنگ اهل بیت (ع) فراهم خواهد شد.

ولادت حضرت معصومه(س) یادآور تحول آفرینی و عزم و قاطعیت بانوان والامقام جهان اسلام در حمایت از جایگاه دین و ایفای نقشی ماندگار در صیانت از آرمانها و ارزشهای دینی است. این ایام فرخنده که شمیم رضوی فضای معنوی جامعه را معطر می کند فرصت نابی برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت(ع) و الگو گرفتن از منش این بزرگواران است.

نامگذاری این روز عزیز را به عنوان روز ملی دختران فرصتی ارزشمند برای شناخت بهتر شخصیت این بانوی ارجمند و جایگاه معنوی ایشان در جهت رواج ابعاد وجودی آن حضرت در میان دختران و بانوان جامعه اسلامی است. بدون شک الگوبرداری از آن شخصیت بزرگوار، بهترین راه دستیابی دختران امروز و مادران فردای ایران اسلامی به زندگی سالم، موفقیت، سعادتمندی و بهروزی است.

ضمن گرامیداشت این ایام مبارک، این روز ملی را به همه بانوان مسلمان به ویژه دختران پاکدامن ایران زمین تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم خداوند بلند مرتبه توفیق کسب معرفت اهل بیت (ع) و بهره مندی از شفاعت این گوهرهای ارزشمند هدایت را به همه ما عنایت فرماید. از خداوند لطیف و مهرآفرین رشد و تعالی معنوی و فتح قله های دانش و رتبه های بالای علمی در همه شاخه ها و زمینه ها برای دختران آینده ساز میهن اسلامی خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار