فرماندار خلیل آباد:

بازرسان انتخابات باید اصل بی‌طرفی و امانتداری را رعایت کنند

کاشمر(پانا)- فرماندار شهرستان خلیل آباد بر لزوم رعایت اصل بی‌طرفی و امانتداری اعضای بازرسی انتخابات تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۱۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد
بازرسان انتخابات باید اصل بی‌طرفی و امانتداری را رعایت کنند

ابراهیم قاسم‌پور فرماندار شهرستان خلیل آباد در جمع هیات بازرسی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاها و نیزپنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان در شهرستان خلیل‌آباد اظهار کرد: این هیات با هدف کنترل فرآیند برگزاری انتخابات منطبق با قانون به منظور صیانت و حفاظت از آرای مردم فعالیت خود را انجام می دهد و مهمترین وظیفه هیات بازرسی انتخابات، اجرای صحیح قانون است.

وی افزود: مشارکت حداکثری، اولویت اصلی نظام بوده و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور در شهرستان اندیشیده شده است.

فرماندار خلیل آباد تاکید کرد: سلامت انتخابات برای کشور بسیار حائز اهمیت است و باید نظارت بر انتخابات بسیار جدی گرفته شود چون باعث تقویت اعتماد عمومی در جامعه می شود.

وی قانون‌مداری، بی طرفی و سلامت و امنیت را 4 رکن اصلی برای وزارت کشور و بالطبع فرمانداری‌ها ذکر کرد و اظهار کرد: بازرسان باید با هماهنگی و همکاری اعضای شعب کار خود را به‌خوبی انجام دهند.

در ادامه حسین حسینایی معاون فرماندار و رئیس هیات بازرسی انتخابات 28 خرداد در شهرستان خلیل آباد در سخنانی اظهار کرد: 50 نفر بازرس روند انتخابات را در شعب اخذ رای با دیگر عوامل مستقر در شعب رصد می کنند.

حسینایی با تاکید بر صیانت از آرای مردم در انتخابات، افزود: یکی از وظایف اصلی وزارت کشور، برگزاری انتخابات است که قابل تفویض به هیج دستگاهی نیست و صرفاً وزارت کشور در این امر وظیفه نظارت بر انتخابات را برعهده دارد و این مأموریت با جدیت و با تمام توان در کشور انجام می‌شود.

وی گفت: تمام تدابیر لازم در شهرستان اندیشیده شده و نظارت مستمر، دقیق بر مجموعه کاری و ستاد حاکم است.

رئیس هیات بازرسی شهرستان افزود: مجریان برگزاری با همکاری، تعامل و انسجام زمینه حضور حداکثری مردم و برگزاری یک انتخابات سالم، باشکوه و قانونی را درشهرستان فراهم کرده اند.

خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار