فرماندار اسلامشهر:

مردم علاوه بر فشار‌های اقتصادی و مشکلات معیشتی از افراط‌‌ها و تفریط‌ها خسته‌اند

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر عنوان کرد با توجه به جایگاه اجتماعی و نفوذ کلام معلمان در جامعه این قشر فرهیخته سفیران نظام برای تشویق مردم به حضور در پای صندوق‌های رأی هستند.

کد مطلب: ۱۱۹۱۴۱۰
لینک کوتاه کپی شد
مردم علاوه بر فشار‌های اقتصادی و مشکلات معیشتی از افراط‌‌ها و تفریط‌ها خسته‌اند

مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر در جلسه مشترک شورای آموزش و پرورش اسلامشهر و چهاردانگه، اظهار کرد: نباید به بهانه انتخابات خدمات 42 ساله نظام را نادیده گرفته و سیاه‌نمایی کنیم. مردم علاوه بر فشارهای اقتصادی و مشکلات معیشتی از افراط‌ها و تفریط‌هاخسته‌اند و فراموش نکنیم ما در نظام ولایی زندگی می‌کنیم.

او ضمن قدردانی از معلمان، مدیران و کادر آموزشی شهرستان که در روند برگزاری انتخابات مشارکت دارند، گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌‌های رأی یک اصل مهم است و اگر می‌خواهیم فرمایشات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت مشارکت مردم در انتخابات را اجرایی کنیم باید در این زمینه تلاش کنیم.

فرماندار اسلامشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره اینکه در سال‌های اخیر کمبود نیروی انسانی یکی از مشکلات مهم آموزش و پرورش شهرستان بوده، افزود: با بازنشسته شدن 12 درصد معلمان در سال جاری این مشکل مضاعف خواهد شد و پیگیری‌هااز طریق اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و وزارتخانه مربوطه در حال انجام است تا نیروی انسانی مورد نیاز شهرستان تأمین شود.

مرسلپور با بیان اینکه در حوزه مدرسه‌سازی در شهرستان اقدامات ارزشمندی صورت گرفته و تا مهرماه نیز سه مدرسه جدید در اسلامشهر افتتاح خواهد شد ادامه داد: با وجود مشکلاتی که شیوع کرونا به همراه داشت در حوزه تعلیم و تعلم نیز مدیران آموزش و پرورش اسلامشهر و چهاردانگه توفیقاتی بسیاری داشتند که قابل تقدیر است.

خبرنگار: الینا ولی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار