تأکید فرماندار اسلامشهر بر امانت‌داری و بی طرفی عوامل اجرایی و نظارت انتخابات

اسلامشهر (پانا) - جلسه بررسی و تعیین نهایی شعب اخذ رأی اسلامشهر با حضور فرماندار شهرستان، رئیس دادگستری، مسئول دفتر شورای نگهبان، رئیس هیأت نظارت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و رئیس هیأت بازرسی و اعضای هیأت اجرایی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۶۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد
تأکید فرماندار اسلامشهر بر امانت‌داری و بی طرفی عوامل اجرایی و نظارت انتخابات

در این جلسه مسعود مرسلپور،فرماندار اسلامشهر در سخنانی با اشاره به اهمیت برگزاری باشکوه و حداکثری انتخابات بیست و هشت خرداد 1400اظهار کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری تأکید فرمودند، مشارکت بالای مردم در انتخابات بسیار حائز اهمیت است و همه باید در این زمینه تلاش کنیم.

او با اشاره به ضرورت عمل به قانون در مراحل مختلف برگزاری انتخابات گفت: تاکنون تمامی اقدامات مربوط به انتخابات 28 خرداد بر اساس زمان‌بندی اعلام شده از سوی ستاد انتخابات کشور اجرایی شده است.

فرماندار اسلامشهر همچنین بر لزوم امانت‌داری و بی طرفی دست اندرکاران برگزاری انتخابات از جمله عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات تأکید کرد.

مرسلپور به بازدیدهای صورت گرفته توسط هیأت‌های اجرایی و نظارت از شعب اخذ رأی اشاره کرد و افزود: کاستی‌های احصاء شده در برخی شعب باید مرتفع شود و شرایط لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زمان اخذ رأی در شعب نیز فراهم خواهد شد

در این جلسه برای شهر اسلامشهر و روستاهای بخش مرکزی 251 شعبه اخذ رای تعیین شد.

خبرنگار دانش‌آموز: الینا ولی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار