دستگیری اخلالگران توزیع آرد در کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج (پانا) - با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) شبکه حرفه‌ای اخلال در توزیع آرد در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی و دستگیر شدند.

کد مطلب: ۱۱۹۱۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری اخلالگران توزیع آرد در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش اداره کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) اداره کل اطلاعات استان، شبکه حرفه‌ای اخلال در نظام توزیع آرد استان شامل تعدادی از عاملان توزیع، نانوایی ها، دلالان و نیز تعدادی از کارمندان دولتی استان شناسایی شدند.

حسن نگین تاجی افزود: این افراد با شگردی خاص، آرد با سهمیه دولتی را دریافت و به صورت غیرمجاز با قیمت تقریبی ١٠٠ تا ١٢٠ هزار تومان به فروش می‌رساندند.

وی ادامه داد: متهمان با جمع آوری آرد در شهر‌ها و روستا‌های استان، که طبق ارزیابی به عمل آمده هر دلال روزانه بیش از ٢٤٠ کیسه آرد را جمع آوری می کردند را به استان‌های همجوار از جمله، بوشهر، فارس و خوزستان انتقال می‌دادند.

نگین تاجی گفت: آردها در بازار به صورت غیرقانونی با قیمت گزاف به فروش می رسید و متخلفان سود نامشروع فراوانی را به دست می‌آوردند.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به اینکه در این شبکه، تعدادی از کارمندان دولتی نیز همکاری می‌کردند گفت: این دلالان با تعامل غیر مشروع با چند کارمند اداره ای، با تشکیل شبکه فساد اقتصادی، با افزایش غیر قانونی، سهمیه آرد دریافتی برخی نانوایی‌های استان را، با تبعیضی ناروا افزایش داده و بعضاً حتی مبالغ این خرید را نیز همان دلالان پرداخت می کردند و سپس از سهمیه دریافتی بخش اندکی را به نانوایی مربوطه تحویل داده و مابقی را در بازار آزاد با قیمت گزاف به فروش می‌رساندند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار