«راهبران آموزشی» سفیران تحول و عدالتآموزشی هستند
رشت (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان گفت راهبران آموزشی بسترساز تعالی همهجانبه دانشآموزان و نهادینهشدن فرهنگ تفکر و پژوهش در کودکان روستایی و عشایری هستند.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، پریسا فاطمی در پایان جلسات قطبی نظارت بر عملکرد راهبران آموزشی و تربیتی که با حضور ۱۱۶ راهبر در ۲۰ منطقه استان برگزار شد، اظهار کرد: در شرایط شیوع ویروس کرونا و ضرورت استفاده از شیوه های نوین آموزشی، راهبران آموزشی و تربیتی با نظارت بر ارائه صحیح محتوای آموزشی در مدارس روستایی و عشایری زمینه ساز توسعه عدالت آموزشی هستند.
وی با اشاره به وظایف خطیر راهبران آموزشی در مدارس روستایی و عشایری خاطرنشان کرد: ثبت نام دانش آموزان، محاسبه ثبت کتب درسی، تحلیل نتایج ارزشیابی پایان سال و برنامه ریزی لازم برای ارتقای دانش آموزان در معرضِ افت تحصیلی در تابستان، پیگیری امور «پروژه مهر» در مدارس روستایی و چندپایه از جمله: زیباسازی، تعمیر و تجهیز و...، آموزش و توانمندسازی نیروهای انسانی شاغل در مدارس روستایی و چندپایه از جمله وظایف مهمی است که در جلسات قطبی برای راهبران آموزشی و تربیتی استان تشریح شد.
جلسات قطبی نظارت بر عملکرد راهبران آموزشی و تربیتی از ۲۹ اردیبهشت تا ۱۷ خرداد امسال برای ۱۱۶ راهبر آموزشی مناطق تابعه استان در ۲۰ منطقه و در هشت روز کاری به همت اداره تکنولوژی و گروههای آموزشی معاونت ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان برگزار شد.
ارسال دیدگاه