فرماندار شهرستان دیرخبر داد؛

افتتاح دو مدرسه و یک دارالقرآن در منطقه بردخون تا قبل از بازگشایی مدارس

بوشهر(پانا)- دو مدرسه و یک دارالقرآن در منطقه بردخون تا قبل از بازگشایی مدارس افتتاح خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۹۰۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح دو مدرسه و یک دارالقرآن در منطقه بردخون تا قبل از بازگشایی مدارس

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون، کریم علی حسنی فرماندار شهرستان دیر با همراهی احمد مرادی مدیر کل نوسازی، توسه وتجهیز مدارس استان بوشهر، کوثری معاون نوسازی استان، اژدرنیا معاون عمرانی فرماندار شهرستان دیر، علی اخلاقی بخشدار بردخون و ظهیر محمودی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون از دبستان 12 کلاسه در دست ساخت حاج ابراهیم طاهری بردخون، دبستان 6 کلاسه حافظ شهنیا و دارالقرآن الزهرا بردخون بازدید به عمل آوردند.

فرماندار شهرستان دیر در این بازدید اظهار کرد: در راستای تکمیل پروژه های نیمه تمام و با قابلیت افتتاح تا هفته دولت، تمام تلاش خود را می کنیم که این پروژه ها قبل از بازگشایی مدارس به بهره برداری برسند.

کریم علی حسنی با بیان اینکه؛ برای تکمیل این پروژه ها از تمام ظرفیت موجود استفاده خواهیم کرد افزود: یکی از خواسته ها و نیازهای اصلی دانش آموزان امکان استفاده از فضاهای مناسب آموزشی است که باید از سوی متولیان امر مورد توجه قرار گیرد.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر گفت: اعتبار لازم برای تکمیل 3 پروژه در منطقه بردخون تأمین شده است و در حال تکمیل این پروژه ها هستیم.

احمد مرادی در بازدید از دبستان 12 کلاسه حاج ابراهیم طاهری بردخون ضمن روند پیشرفت و تکمیل این پروژه خاطرنشان کرد: اعتبارات لازم از طرف وزارت نفت تأمین شده است و برای پیشرفت فیزیکی پروژه ها تزریق خواهد شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون بیان کرد: تا مهر 1400 هجده کلاس درس و یک مرکز دارالقرآن در منطقه به بهره برداری خواهد رسید و مشکل مدارس دو نوبته مرکز بخش حل خواهد شد.

ظهیر محمودی افزود: در حال حاضر مهمترین مشکل در زمینه فضاهای آموزشی و پرورشی فرسوده بودن ساختمان کانون فرهنگی- تربیتی شهر بردخون است و امیداوریم به زودی شاهد تأمین اعتبار برای تجدید ساخت آن باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار