پیام تسلیت کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری

تهران (پانا) - کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری پیام تسلیتی را در پی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین محتشمی پور منتشر کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۰۶۱۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری

متن پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
رحلت جانگذار عالم مجاهد و مبارز فداکار دوران سیاه ستم شاهی و یار و یاور امام خمینی (ره) در سالهای تبعید و مبارز نهضت امام عظیم الشان انقلاب اسلامی و خدمتگزار مخلص و جانباز تروریست های منافق و مزدور استکبار جهانی، حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین آقای سید علی‌اکبر محتشمی‌پور، موجب تالم و تاثر فراوان شد.
ایشان از حامیان و مدافعان مقاومت فلسطین و حزب الله سرافراز و پیروز و ملت فلسطین بوده از پیشگامان مبارزه با امپریالیزم و صهیونیسم بین المللی بوده است که عمر خود را در این مسیر با انجام فعالیت های انقلابی و مبارزاتی در مسئولیت های سفارت سوریه و وزارت کشور تا نمایندگی ادوار دوم و ششم مجلس شورای اسلامی صرف کردند.
ما در کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری این ضایعه را به خانواده محترم و تمامی مجاهدان و حامیان آرمان قدس شریف و یاوران مقا.مت اسلامی و دوستدان و مصیبت دیدگان تسلیت عرض نموده و از پیشگاه قادر منان علو درجات و حشر باپیامبر اسلام (ص) شهدای مقاومت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسألت می نماییم .
کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری
17 خردادماه 1400
26 شوال 1442
07 ژوئن 2021

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار