پیام تسلیت رئیس سازمان دانش آموزی قزوین به مناسبت ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد

قزوین (پانا)- جبار حسنعلی پور رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۱۹۰۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت رئیس سازمان دانش آموزی قزوین به مناسبت ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد

متن این پیام تسلیت به شرح ذیل است:

چهاردهم خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، یادآور عروج ملکوتی بزرگ مردی از تبار صالحان است که با تکیه بر سلاح ایمان بر بلندای تاریخ سرود فتح و ظفر سر داد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید.

امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده در قلوب مسلمانان و مستضعفان جهان است، بی‌تردید فقدان آن عبد صالح خدا برای ملت قدرشناس ایران همواره ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر بوده و خواهد بود لیکن آنچه که این غم بزرگ را توانست بکاهد چیزی جز تداوم این راه بزرگ و پرچمداری آن توسط فرزند خلف و صالحش حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(دامه حفظه) نبوده است.

یوم‌الله ۱۵ خرداد نیز سرآغاز تحقق اراده‌ی مردم این سرزمین در راه مبارزه با استکبار، طاغوت و به ثمرنشستن خواست ملت بزرگ ایران است، این قیام نقطه‌ی عطف مبارزات مردم در برکندن ریشه‌ی بیداد در کشور ایران اسلامی است.

اینجانب با بزرگداشت و ادای احترام به روح بلند و ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدر قیام خونین ۱۵ خرداد که نقطه عطفی در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌شود، امیدوارم طریق و سلوک خمینی کبیر (ره) و خلف صالحش آیت‌الله خامنه‌ای همواره و در همه‌ امور سرلوحه و سرمشق مسئولان و صاحب منصبان نظام جمهوری اسلامی ایران در هر پست و مقام باشد.

جبار حسنعلی پور

رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار