دانش‌آموزان پیشتاز گام دوم انقلاب در شهرری شور انتخاباتی را تمرین کردند

شهرری(پانا)- برنامه «شور انتخاباتی» با حضور دانش‌آموزان تحت عنوان «پیشتازان گام دوم انقلاب، پیشگامان تمدن نوین اسلامی»، با حضور مسئولان سازمان دانش‌آموزی اداره کل شهرستان‌های استان تهران به میزبانی معاونت پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک ری، در کانون فرهنگی تربیتی امام‌خمینی(ره) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۹۷۴۵
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان پیشتاز گام دوم انقلاب در شهرری شور انتخاباتی را تمرین کردند

با نزدیک‌شدن به انتخابات، شور و هیجان رای‌اولی‌ها نیز بیشتر می‌شود؛ به همین مناسبت به همت سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و با هدف ایجاد شور و شوق حضور در عرصه انتخابات در دانش‌آموزان پیشتاز، برنامه «شور انتخاباتی» اجرا شد.

این مراسم انتخاباتی نمادین که با حضور ابوالحسن قلیزاده رییس سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و رحمت اله قاسمی پور معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری برگزار شد، برای دانش‌آموزان متولد سال ۱۳۸۱ که امسال به سن قانونی شرکت در انتخابات ۱۴۰۰، رسیده‌اند با نامزدهای فرضی انجام شد تا آنها روش صحیح رأی دادن را بیاموزند.

نامزدهای فرضی در این مراسم بصورت نمادین انتخاباتی سخنرانی کردند و تبلیغات انتخاباتی خود را مطرح کردند و پس از آن به دانش‌آموزانی که حق رأی دادن داشتند، برگه‌های انتخابی داده شد تا هر کدام به نامزذ مورد نظر خود بصورت معقولانه رأی دهند.

در پایان این مراسم هر یک از دانش‌آموزان دلیل رأی خود را به فرد مورد نظر بیان کردند و دلایلی که به فرد مورد نظر رأی دادند را مطرح کردند.

خبرنگار دانش‌آموز: معصومه قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار