اجرای پویش رأی اولی‌هادر قرچک

قرچک(پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک، از راه‌اندازی پویش رأی اولی‌هادر آستانه انتخابات ۱۴۰۰ خبر داد و گفت پویش رأی اولی‌ها با هدف مشارکت حداکثری و آگاهانه دانش‌آموزان رأی اولی در انتخابات، راه‌اندازی شده است.

کد مطلب: ۱۱۸۹۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
اجرای پویش رأی اولی‌هادر قرچک

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک، رضا داورزنی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک از راه اندازی پویش «رأی‌اولی‌ها» در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ و در بستر شبکه شاد خبر داد و گفت: پویش رأی‌اولی‌ها با هدف مشارکت حداکثری و آگاهانه دانش‌آموزان رأی اولی در انتخابات، راه‌اندازی شده است.

او با اشاره به در پیش بودن برگزاری همزمان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار کرد: رأی اولی‌ها برای اولین بار موفق به مشارکت در سرنوشت سیاسی کشور می‌شوند و تلاش داریم تا در قالب برپایی این پویش، زمینه حضور حداکثری، فعالانه و آگاهانه دانش‌آموزان در پای صندوق‌های اخذ رای را فراهم کنیم.

او با بیان اینکه حضور پرشور دانش‌آموزان رأی اولی در پای صندوق‌های اخذ رأی می‌تواند به جریان‌سازی انتخابات کمک کند، افزود: دانش‌آموزان همچنین به دلیل تاثیرگذاری بالا بر خانواده‌های خود، می‌توانند جامعه را به حضور پرشورتر و آگاهانه در انتخابات ترغیب کنند.

داورزنی پویش رأی اولی‌ها را ویژه دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم دانست و یکی از اهداف این پویش را ابراز شور و شوق و احساس جشن تکلیف سیاسی برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰ اعلام کرد و یادآور شد: این پویش در بستر شبکه آموزشی شاد و به صورت مجازی برگزار می‌شود که هدف و رسالت اصلی ما در این جریان، بصیرت افزایی و ترویج مشارکت حداکثری است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک افزود: ۱۶۲۶ دانش آموز دختر و ۱۵۳۵ دانش آموز پسر در پایه یازدهم، همچنین ۱۴۱۴ دانش آموز دختر و ۱۳۱۱ دانش آموز پسر در پایه دوازدهم، مجموع ۵۸۸۶ دانش آموز در ردیف آمار دانش آموزان رأی اولی محسوب می‌شوند که امسال با مشارکت حداکثری و بصیرت کامل برای اولین بار در این میدان مهم پا به عرصه حضور خواهند گذاشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار