کشف 100 میلیارد ریال انواع لوازم خانگی قاچاق در تهران 

تهران (پانا) - رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری 3 نفر و کشف بیش از 500 دستگاه انواع لوازم خانگی قاچاق ، خبر داد و گفت کارشناسان ارزش ریالی قاچاق شده را 100 میلیارد ریال اعلام کرده اند.

کد مطلب: ۱۱۸۸۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد
کشف 100 میلیارد ریال انواع لوازم خانگی قاچاق در تهران 

به گزارش پلیس امنیت اقتصادی،‌ سرهنگ علی ولی پور گودرزی توضیح داد: روز گذشته برابر اطلاع از نگهداری کالای قاچاق در انباری در جنوب تهران، ماموران این پلیس طی یک عملیات همزمان و منسجم به محل اعزام که پس از رصدهای اطلاعاتی نامحسوس که مشاهده می‌شود یک باب انبار بوده و در سوله شماره B مقادیری لوازم خانگی با برند بوش موجود است.

وی بیان کرد: در بررسی اولیه مشخص شد که بعضا سریال‌های روی دستگاه‌ها با سریال بر روی کارتن آن مغایرت دارد و کالاها در سامانه جامع تجارت ایران ثبت نکرده‌اند و مشمول تبصره ۴ ماده۱۸ ق.م.با قاچاق کالا و ارز است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی عنوان کرد: کالاها شامل ۵۱۹ دستگاه انواع یخچال فریزر، لباسشویی، ظرفشویی و جاروبرقی با مارک بوش بود.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کاراگاهان در رصدهای اطلاعاتی پیچیده موفق شدند مالک محل را شناسایی کنند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی تیمی از کارآگاهان در یک عملیات پلیسی مالک محل را دستگیر و با تکمیل پرونده متهم را به مرجع قضایی معرفی کردند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 100 میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با پلیس 110 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار