کشف زمین خواری ۴۲ میلیاردی در اردبیل

اردبیل(پانا) - فرمانده انتظامی اردبیل از کشف زمین خواری به ارزش ۴۲ میلیارد و ۳۸۵ میلیون ریال در روستای مختار آباد شهرستان اردبیل خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۷۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد
کشف زمین خواری ۴۲ میلیاردی در اردبیل

به گزارش فرماندهی انتظامی استان اردبیل، سردار هوشنگ حسینی، فرمانده انتظامی استان گفت: در اجرای اولین مرحله طرح تشدید مبارزه با زمین خواری ابلاغی از پلیس امنیت اقتصادی ناجا و به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر تصرف غیرمجاز اراضی دولتی توسط ۲ نفر از ساکنان روستای مختار آباد شهرستان اردبیل و زمین خواری‌های صورت گرفته در این روستا، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان اردبیل با تشکیل پرونده و بررسی کارشناسی موضوع، از صحت گزارش‌های دریافتی اطمینان حاصل کردند.
او با اشاره به هماهنگی قضائی در این رابطه، افزود: با همراهی کارشناس اداره منابع طبیعی اردبیل، ماموران پلیس امنیت اقتصادی به محل اعزام و ۲۸ هکتار و ۲۵۷ متر از اراضی این روستا که به صورت غیرقانونی تصرف شده بود را رها سازی و آزاد کردند.
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ارزش پرونده زمین خواری کشف شده ۴۲ میلیارد و ۳۸۵ میلیون ریال است، گفت: در این رابطه ۲ نفر دستگیر شدند.
حسینی با اشاره به اینکه دستگیر شدگان به صورت غیرقانونی و با هدف زراعت، اقدام به شخم زنی، تصاحب و تصرف اراضی زراعی کرده بودند، تصریح کرد: متهمان به زمین خواری با تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار