تجلیل از برگزیدگان شانزدهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس در آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان

بهارستان یک(پانا)- معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از تحقق شعار "آموزش تعطیل نیست" در گردهمایی مدیریت آموزش و پروش ناحیه یک بهارستان ابراز خرسندی کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۸۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از برگزیدگان شانزدهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس  در آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، بهروز هاشمی ضمن قدردانی از سرگروه‌های درسی متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان که محل استقرار چهار دبیرخانه استانی است، از دو همکار این مدیریت، مریم دریایی و حسن معقول که در بخش تدریس مجازی شانزدهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس در دروس فلسفه و علوم و فنون ادبی، به ترتیب رتبه‌های اول و سوم کشوری را کسب کردند، قدردانیبعمل آورد.

او با اشاره به بازدید و نظارت بر روند تدریس و ارزشیابی، برگزاری وبینارهای آموزشی و ارائه محتوای درسی به اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، گفت: محتواهای آموزشی ارائه شده در مدرسه مجازی، گنجینه‌ای ماندگار برای سال‌های تحصیلی پیش رو است.

هاشمی افزود: سامانه وزارتی QB ظرفیت این را دارد که نظرسنجی از هر درس و سوالات به تفکیک منطقه و جنسیت انجام شود. با تحلیل داده‌های این سامانه، می‌توان چشم‌اندازی از عملکرد دانش‌آموزان حاصل کرد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، برنامه سال آینده اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی متوسطه را "تدریس تعاملی" عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار