مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد:

11 رتبه برتر کشوری جشنواره ملی پرسش مهر 21 به سیستان و بلوچستان اختصاص یافت

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از کسب 11 رتبه برتر کشوری در بیست و یکمین دوره فراخوان ملی پرسش مهر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران توسط دانش آموزان و فرهنگیان این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۸۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد
11 رتبه برتر کشوری جشنواره ملی پرسش مهر 21 به سیستان و بلوچستان اختصاص یافت

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، حمیدرضا رخشانی اظهار کرد: در بخش دانش آموزی این جشنواره 4 دانش آموز استان موفق به کسب رتبه برتر شدند.

وی ادامه داد: بنیامین خدابنده از شهرستان سراوان در رشته فیلم کوتاه، الناز یزدان پرست از شهرستان زاهدان ناحیه یک در رشته طراحی، نرگس جعفری نیاز از شهرستان زاهدان ناحیه یک در رشته نقاشی «رتبه دوم» کشوری و مبینا بارانی از شهرستان هیرمند در رشته سخنوری «رتبه سوم» کشوری را به خود اختصاص دادند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان درباره برگزیدگان بخش فرهنگیان نیز گفت: در این بخش از جشنواره پرسش مهر نیز هفت نفر از فرهنگیان موفق به کسب رتبه برتر در مرحله کشوری شدند.

رخشانی تصریح کرد: مریم میری از ناحیه 2 زاهدان در رشته شعر موفق به کسب رتبه اول کشوری شد. همچنین علیرضا میربزرگ از شهرستان هیرمند نیز در رشته شعر شایسته تقدیر شناخته شد.

وی افزود: از استان سیستان و بلوچستان ام البنین محمد زاده و فاطمه موسوی در رشته داستان کوتاه، اسماء حسینی در رشته وبلاگ، یاسر گنجعلی در رشته شکسته نستعلیق و طیبه حداد در رشته کاریکاتور شایسته تقدیر شناخته شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار