مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

سازمان دانش آموزی زمینه ساز تحقق تعلیم و تربیت تمام ساحتی در آموزش و پرورش است

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با صدور پیامی 21 اردیبهشت؛ سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۸۴۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی زمینه ساز تحقق تعلیم و تربیت تمام ساحتی در آموزش و پرورش است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، در این پیام آمده است: «سازمان دانش آموزی ظرفیتی بی بدیل برای رشد، بالندگی و سر افرازی نسل نوجوان و جوان ایران اسلامی است که با اندیشیدن، تفکر و تلاش زمینه تحقق اهداف تعلیم و تربیت تمام ساحتی را در آموزش و پرورش فراهم می کند.

سازمان دانش آموزی بستری مناسب برای بسط مشارکت آگاهانه و فعال دانش آموزان در عرصه های مختلف است که مربیان و تلاشگران این سازمان با قابلیت ها و توانمندی های بی بدیل خود نقش مهم و موثری در مهارت آموزی، معرفت افزایی و تقویت هویت اسلامی و ملی فرزندان این مرز و بوم دارند و آنان را برای زندگی بهتر توام با کسب فضائل اخلاقی، مسئولیت پذیری و خودباوری آماده می سازند.

اینجانب 21 اردیبهشت ماه سالروز تاسیس این سازمان را خدمت همه تلاشگران این عرصه بویژه مسئولان، کارشناسان و مربیان عزیز پیشتاز، اعضای فعال و پویای مجلس دانش آموزی و خبرنگاران کوشای خبرگزاری پانا و سایر اعضای این تشکیلات بزرگ دانش آموزی تبریک عرض نموده و از زحمات و تلاشهای یکایک آنها قدردانی می نمایم.

امیدوارم با سر لوحه قرار دادن رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری بویژه در بیانیه گام دوم انقلاب و با تلاش و کوشش بیشتر و بر مبنای سه شعار محوری این سازمان یعنی «همفکری ، همدلی و همکاری» شاهد نقش آفرینی و تاثیر گذاری بیشتر این سازمان بویژه در آماده سازی دانش آموزان برای ورود به زندگی اجتماعی به عنوان یک شهروند مسئولیت پذیر باشیم.

از درگاه ایزد منان برای تمامی عزیزان فعال در عرصه تعلیم و تربیت توفیقات روز افزون همراه با سلامتی و شادکامی آرزومندم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار