فعالیت تالار‌های پذیرایی از سر گرفته شد

تهران (پانا) - معاون نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ از بازگشایی و فعالیت مجدد تالارها مشروط بر رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی از امروز خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۸۴۸۱
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت تالار‌های پذیرایی از سر گرفته شد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نادر مرادی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی مکاتبات و پیگیری‌های مستمر و تلاش همه دستگاه ها به خصوص ناجا مبنی بر بازگشایی وفعالیت مجدد تالار‌ها، کمیته امنیتی- اجتماعی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا روز پنج شنبه ششم خردادماه موافقت خود را در خصوص صدور مجوز فعالیت مجدد تالارها مشروط بر رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی و نظارت دقیق بر اجرای ضوابط و دستورالعمل‌ها اعلام کرد.

وی ادامه داد: براین اساس مقرر شد در فضای باز تالارها با در نظر گرفتن فاصله ۳ متر برای هر صندلی و تامین فضای ۸ متر مربع برای هرنفر، حداکثر با ۳۰ درصد ظرفیت فعالیت و پذیرش مشتری برای خدمات صورت پذیرد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ بیان داشت: در خصوص فضای بسته و مسقف تالارها(سالن) نیز علاوه بر الزام رعایت دستورالعمل‌ها اعلام شده در فضای باز، رعایت محدودیت پذیرش مشتری در شهرهای قرمز حداکثر تا ۱۵ نفر، نارنجی ۲۰ نفر، زرد ۳۰ نفر و در شهر ها با شرایط آبی تا ۵۰ نفر لازم‌ و ضروری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار