اولین کارگروه تفاهم‌نامه معاونت‌پرورشی و تربیت‌بدنی منطقه 18 با شهرداری منطقه

تهران(پانا) - کارگروه تفاهم‌نامه معاونت پرورشی و تربیت بدنی برای عملیاتی کردن مصوبات تفاهم نامه در سه فاز عمرانی، تجهیزاتی و برنامه ای با نمایندگانی از دو دستگاه جهت احصا و به‌دست‌آوردن نیازهای واقعی و مشترک تشکیل شده است.

کد مطلب: ۱۱۸۸۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد
اولین کارگروه تفاهم‌نامه معاونت‌پرورشی و تربیت‌بدنی منطقه 18 با شهرداری منطقه

اولین نشست کارگروه تفاهم‌نامه معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی منطقه ۱۸ با شهرداری منطقه در سال ۱۴۰۰ با حضور فتحی، معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری، محمدی نژاد؛ مسئول امور آموزش شهرداری، بیگدلی؛ مسئول امور فرهنگی شهرداری، رضایی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه، بیگلری؛ کارشناس امور بودجه، غلامی؛ کارشناس فرهنگی هنری و سعیدی کارشناس حقوقی آموزش و پرورش منطقه ۱۸ برگزار شد.
رضایی، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۸ ضمن تشکر از دست اندرکاران این نشست از تصمیم گیری، هماهنگی، هدایت، نظارت و ایجاد وحدت رویه بین شهرداری منطقه و آموزش و پرورش در جهت پیشبرد با کیفیت امور عمرانی، تجهیزاتی و برنامه ای تاکید کرد.

رضایی افزود: تمام برنامه های شهرداری از طرف آموزش و پرورش حمایت شده اند. بنابراین یکی از انتظارات مهم منطقه این است که مراکز ورزشی، فرهنگی و سایر فضاهای پرورشی منطقه در کنار مدارس منطقه از حمایت های شهرداری برخوردار شوند.

رضایی گفت: این کارگروه برای عملیاتی کردن مصوبات تفاهم نامه در سه فاز عمرانی، تجهیزاتی و برنامه ای با نمایندگانی از دو دستگاه جهت احصا و به دست آوردن نیازهای واقعی و مشترک تشکیل شده است.

فتحی، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری ضمن تاکید بر رصد برنامه های مشترک بین شهرداری و آموزش و پرورش گفت: با تمام توان آماده همکاری در ابعاد مختلف فرهنگی، آموزشی، عمرانی، تجهیزاتی و برنامه ای برای دانش آموزان عزیز هستیم.

درادامه این نشست معاونان و کارشناسان به تشریح انتظارات، حوزه های مشترک همکاری، پیشنهادات و انتقادات در خصوص تفاهم نامه پرداختند.

در پایان رضایی رویکرد همکاری شهرداری را امیدبخش عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار