من رای می‌دهم، زیرا سربلندی و اتحاد مردم کشور برایم مهم است

رضوانشهر ( پانا) - هرچه زمان انتخابات نزدیک‌تر می‌شود، به‌ویژه با دیدن مناظرات انتخاباتی نامزدهای ریاست‌جمهوری، حال و هوای دیگری ایجاد شده و بحث‌های سیاسی همه‌جا شنیده می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۸۷۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد
من رای می‌دهم، زیرا سربلندی و اتحاد مردم کشور برایم مهم است

معیارهای مختلفی برای شرکت در انتخابات وجود دارد. از نوع بیان، پوشش، رزومه‌کاری و... البته در این بین هستند افرادی که واقعیت‌گرا بوده و نسبت به مسائل‌اجتماعی و اقتصادی کشور اشراف داشته و با کنار هم قراردادن همه این پازل‌ها به فرد اصلح می‌رسند.

آرسام مشکی، یک شهروند اهل رضوانشهر گیلان و دانشجو است. او دغدغه شغل دارد و در خصوص شرکت در انتخابات به پانا می‌گوید: «به فردی رای می‌دهم که مشکل بیکاری را حل کند.»

او ادامه می‌دهد: «بعد از فارغ‌التحصیلی و سربازی، دغدغه شغل دارم، حتما رای می‌دهم و به فردی رای می‌دهم که مشکلات ما جوانان بویژه اشتغال برای او دغدغه باشد، باید رای دهم تا در سایه رای، سرنوشت خودم و جوان‌های هم سن و سالم را رقم بزنم، نمی‌توانم حداقل نسبت به سرنوشت خودم، بی تفاوت باشم.»

وی تاکید می‌کند: «من رای می‌دهم چون در قبال سرنوشت کشورم مسئولم.»

شهریار مشکی، پدر یک خانواده در یکی از روستاهای رضوانشهر، کشاورز است. او در خصوص هدفش از شرکت در انتخابات بیان می‌کند: «اگر قرار باشد که همه به دلیل مشکلاتی که وجود دارد، به پای صندوق‌های رای نرویم، وضع کشور را وخیم‌تر کرده‌ایم. ما باید با انتخاب رئیس‌جمهور مناسب و درست که بتواند با وجود مشکلات فعلی جامعه، کشور را اداره کند، به بهبودی وضع کشور خود کمک کنیم.»

وی ادامه می‌دهد: «من رای می‌دهم زیرا سربلندی کشورم و اتحاد مردم ایران برایم مهم است.»

آرمین مشکی، دیگر عضو همین خانواده در گفت‌و‌گو با پانا می‌گوید: «ما باید با حضور خود در پای صندوق‌های رای به آمریکا و دیگر کشورهای مخالف جمهوری اسلامی ایران نشان دهیم که ملت ایران همواره در برابر عزت کشور خود، احساس مسئولیت می‌کند و دربرابر زورگویان، هیچ‌گاه تسلیم نمی‌شود.»

خبرنگار: شایان مشکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار