آموزش و پرورش خراسان رضوی آماده میزبانی مطلوب جهت مسابقات قرآن عترت و نماز دانش آموزان و فرهنگیان کشور است

مشهد(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از آمادگی استان جهت میزبانی مطلوب و برگزاری با کیفیت مسابقات قرآن عترت و نماز دانش آموزان و فرهنگیان کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۷۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش خراسان رضوی آماده میزبانی مطلوب جهت مسابقات قرآن عترت و نماز دانش آموزان و فرهنگیان کشور است

قاسمعلی خدابنده در نشست هماهنگی ستاد عالی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان و فرهنگیان کشور که صبح روز سه شنبه در مشهد برگزار شد، با قدردانی از واگذاری میزبانی این دوره از رقابت ها به استان گفت: همجواری با مضجع نورانی امام مهربانی ها ظرفیت خوبی را برای آموزش و پرورش خراسان رضوی ایجاد کرده است تا بتواند به دانش آموزان و فرهنگیان به عنوان زائرین علی بن موسی الرضا خدمت رسانی کند.

وی برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز را مسیری مناسب برای توسعه فرهنگ قرآنی در بین دانش آموزان دانست و گفت: در پروسه اجرای برنامه هایی از این دست دانش آموزان تا مدت ها پس از برگزاری رقابت و حضور در این فضا تحت تاثیر برنامه هستند و این می تواند اثرات جدی مثبت تربیتی و دینی در بین آن ها و حتی خانواده شان داشته باشد.

خدابنده ضمن بیان این که اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی همچون سنوات گذشته آمادگی کاملی برای برگزاری مطلوب و باکیفیت این دوره از رقابت ها دارد تاکید کرد: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تاکید بسیار زیادی بر تعلیم و تربیت دینی دانش آموزان شده است و برگزاری مسابقات قرآن عترت و نماز نمود عینی توجه به این مقوله است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تجربه چندین و چندساله آموزش و پرورش استان در برگزاری این مسابقات قطعا کمک زیادی به برگزاری کیفی رقابت ها خواهد کرد اما باتوجه به این که امسال هم همچون سال گذشته مسابقات به صورت مجازی برگزار خواهد شد قطعا تمهید مقدمات و پیش بینی ایجاد بسترهای فنی لازم و مناسب برای حضور دانش آموزان و فرهنگیان در رقابت ها انجام خواهد شد.

حسین شادکام معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی هم در ابتدای این جلسه بابیان این که امسال ششمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز فرهنگیان کشور در چهار رشته و باحضور 10 نماینده از هر استان به صورت مجازی و به میزبانی خراسان رضوی برگزار می شود افزود: در بخش دانش آموزی که امسال سی و ششمین دوره مسابقات آن برگزار خواهد شد؛ 9 رشته برای رقابت شرکت کنندگان در نظر گرفته شده که از هر استان 44 دانش آموز به عنوان نماینده در این مسابقات شرکت می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار