معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

یک هزار و ۱۵۸ تبلت به دانش‌آموزان بی‌بضاعت و کم‌برخوردار اهدا شد

تهران (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت یک هزار و ۱۵۸ دستگاه تبلت برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت و کم‌برخودار تهیه و به مناطق ۲۱ گانه شهرستان‌های استان تهران تحویل شد.

کد مطلب: ۱۱۸۷۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد
یک هزار و ۱۵۸ تبلت به دانش‌آموزان بی‌بضاعت و کم‌برخوردار اهدا شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، یوسف بهارلو با بیان این خبر گفت: با شیوع ویروس کرونا همه روابط و مشاغل دچار دگرگونی و آسیب شد و آموزش و پرورش نیز از این امر مستثنی نماند.

او افزود: آموزش باید ادامه پیدا می‌کرد، آن هم در شرایطی که بسترهای لازم از امکانات و تجهیزات گرفته تا اطلاعات فناوری معلمان، خانواده‌ها و دانش‌آموزان و محتوای آموزشی محدود الکترونیکی، برای این تغییر مهیا نبود، با این وصف به همت معلمان سخت کوش و تلاش همکاران ستادی ، آموزش در بستر فضای شاد آغاز شد.

بهارلو اظهار کرد: با آغاز این تغییر مشکلات و محدودیت‌ها بیشتر رخ نمایاند و از مهمترین آنها عدم امکان دسترسی همه دانش‌آموزان به تبلت و موبایل هوشمند بود که خطر ترک تحصیل و جا ماندن تعدادی از دانش‌آموزان تهدید بزرگی بشمار می‌آمدولی علیرغم همه این محدودیت‌ها خیرین ، معلمان، ادارات آموزش و پرورش در مناطق کمر همت بسته و پویش اهدای موبایل و تبلت به دانش‌آموزان بی‌بضاعت و مناطق کم برخوردار در جهت تحقق عدالت آموزشی و پوشش آموزشی حداکثر دانش‌آموزان در جامعه تسریع یافت.

این مقام مسئول تصریح کرد: اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران نیز با تامین اعتباری بالغ بر حدود ۳ میلیارد تومان تعداد 878 دستگاه تبلت دانش‌آموزی با توجه به سهمیه بندی جهت دانش‌آموزان بی بضاعت و کم برخوردار خریداری و تحویل مناطق کرد.

او خاطر نشان کرد: همچنین تعداد 280 دستگاه تبلت ویژه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه خریداری و تحویل اداره استثنائی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار