فرماندار رودبار:

لغزش خرشک رودبار همچنان ادامه دارد

۲۵ خانوار روستا، تخلیه کردند

رشت ( پانا) -  فرماندار رودبار، با بیان اینکه لغزش بالادست روستای خرشک از دیروز تا امروز همچنان ادامه دارد، گفت به زودی عوامل ایجاد این لغزش اعلام می شود.

کد مطلب: ۱۱۸۷۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد
لغزش خرشک رودبار همچنان ادامه دارد

به گزارش ایرنا، هوشنگ عباسقلی زاده با اشاره به وقوع رانش زمین در روستای خرشک از توابع شهرستان رودبار، اظهار کرد: این لغزش که روز گذشته در بالادست روستای خرشک به وقوع پیوسته همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ۲۵ خانوار در این منطقه سکونت دارند، تصریح کرد: تمهیدات لازم جهت اسکان کلیه این خانوارها در اقامتگاه های بوم گردی شهرستان رودبار فراهم شده و در حال تخلیه کامل روستا هستیم.

فرماندار رودبار، از برگزاری نشست مدیریت بحران با محوریت لغزش خرشک خبر داد و اضافه کرد: این جلسه با حضور کارشناسان عالی رتبه معدن و وزارت نفت برگزار شده و به زودی عوامل ایجاد این لغزش اعلام می شود.

عباسقلی زاده، از آسیب دیدن سه واحد مسکونی در این روستا و مجروح شدن یک نفر خبر داد و اضافه کرد: یکی دیگر از واحدهای مسکونی نیز در حال خسارت دیدن است و لذا عبور و مرور به منطقه را ممنوع کردیم، زیرا تلی از خاک به سمت پایین حرکت کرده است و امکان رفتن به منطقه وجود ندارد.

وی با اشاره به عبور خط انتقال نفت در منطقه مذکور، یادآور شد: خوشبختانه هیچگونه آسیبی به تاسیسات وارد نشده و راهکارهای لازم برای مدیریت بحران تا فردا عملیاتی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار