دبیر ستاد انتخابات استان خبر داد:

۹۶درصد داوطلبان شورای اسلامی روستاهای استان کرمانشاه تایید صلاحیت شدند

کرمانشاه(پانا) - دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه از تایید صلاحیت ۹۶درصد داوطلبان شورای اسلامی روستاهای استان خبر داد و گفت از ۹هزار و ۴۱ داوطلب ثبت نام شده هشت هزار و ۸۹۸نفر موفق به تکمیل مدارک شدند که از این تعداد هشت هزار و ۵۲۸نفر نظر هیات اجرایی بخش ها را جلب و مهر تایید نظارت را دریافت کردند.

کد مطلب: ۱۱۸۶۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد
۹۶درصد داوطلبان شورای اسلامی روستاهای استان کرمانشاه تایید صلاحیت شدند

جلیل بالایی آمار رد صلاحیت شدگان را ۳۰۴ نفر و انصرافی ها از ادامه مسیر را ۶۶ نفر اعلام کرد و افزود: ۹۶ درصد از داوطلبان از فیلتر اجرا و نظارت عبور کردند و فردا دوم خرداد بصورت محرمانه نتیجه بررسی ها توسط بخشداران به داوطلبان ابلاغ می شود.

او فرصت قانونی شکایت برای افراد رد شده را چهار روز اعلام و از آنان خواست از سوم خرداد به مدت چهار روز تا ۶ خرداد شکایات خود را به هیات های نظارت شهرستانها مستقر در فرمانداری ها تحویل و تسلیم کنند.

وی فرصت قانونی هیات نظارت شهرستان را ۱۰ روز عنوان کرد و گفت: در تاریخ ۱۷ خرداد آگهی اسامی نامزدهای شوراهای شهر و روستا منتشر و از تاریخ ۲۰ خرداد تبلیغات یک هفتگی آنان آغاز می شود.

بالایی، سیاست مشترک ستاد انتخابات و ستاد کرونا را حفظ جان شهروندان و مشارکت حداکثری دانست و یادآور شد: همه تمهیدات لازم برای برگزاری ایمن و سالم انتخابات در روز اخذ رای اندیشیده شده است.

وی تبلیغات را حداکثری اما در فضای مجازی دانست و گفت: فرمانداران، بخشداران و هیات های نظارت و بازرسی آماده برخورد قانوتی با متخلفان هستند.

دبیر انتخابات استان کرمانشاه هر گونه تجمع و اجتماع را در ایام تبلیغات در فضای سرپوشیده و مسقف ممنوع دانست و تاکید کرد: میتینگ های تبلیغاتی با اولویت فضای مجازی صرفا در فضاهای باز و با هماهنگی و اخذ مجوز از فرمانداران ممکن خواهد بود.

بالایی روند افزایش مشارکت و تشکیل فضای رقابت در سپهر سیاسی استان و کشور را مثبت و صعودی دانست و ابراز امیدواری کرد: این روند با نهایی شدن توافق برجام، آبی شدن وضعیت کرونا ، اعلام اسامی نامزدهای ریاست جمهوری و شروع مناظرات و اعلام برنامه ها توسط نامزدها رو به افزایش باشد و انشاالله شاهد خلق حماسه ای از جنس مشارکت پر شور مردم در ۲۸ خرداد باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار